Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 4 Mei 2010

Hanya manusia yang biadab dan kurang ajar sahaja yang sanggup terbalikkan gambar pimpinan PAS!

Hari ini saya minta maaf kalau saya menulis agar kasar sedikit. Tapi sesuai dengan tulisan ini nak ditujukan kepada seorang yang biadab dan kurang ajar yang selalu menganggu gugat serta cuba merosakkan Jamaah Islam dengan pelbagai tulisan fitnah di laman blognya.

Celaka dia di dunia dan celaka dia di akhir, sekiranya tulisan dia adalah atas niat untuk mengapi-apikan persahabatan dalam Jamaah PAS.

Blogger biadab dan kurang ajar ini telah menulis satu artikel yang cukup jahat terhadap Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad. Anda boleh baca di sini. Ini gambar yang ditebalikaan. Lihat sendiri, bagaimana biadabnya blogger, kerana dia rasa blognya hebat dan terpengaruh. Setakat ini UMNO/APCO jahat juga tetapi tidak jahat dan biadab seperti Topeng Perak ini.


Siapa Ustaz Idris Ahmad? Apa jawatan Ustaz Idris.

Ustaz Idris sebagai Ketua Penerangan PAS yang jawatan ini adalah jawatan yang dilantik oleh Presiden PAS sendiri mengetuai dalam penyebaran maklumat serta gerak saraf PAS. Apabila kita menyebut PAS adalah gerakan Islam, kita juga mengambil aktibar daripada mengikut sunah Rasulullah s.a.w. memimpin gerakan Islam.

Zaman nabi biasanya orang-orang menafik dalam Jamaah Islam akan sentiasa mencari sebab untuk menolak apa sahaja yang dibuat oleh nabi. Pasal itu kita tidak hairan ramai orang munafik mempertingkaikan nabi apabila melantik seorang memimpin sesuatu perkara dengan mencari kelemahan kepimpinan yang dilantik oleh nabi tersebut.

Hari ini, sifak kemunafikan itu jelas apabila seorang blogger yang mengendalikan laman Perisik-Rakyat telah mentebalikkan gambar ustaz Idris Ahmad.

Poji Black @ Topeng Perak sebelum ini telah membakar gambar/ilustrasi Dr Hassan Ali dengan seorang blogger Aduka Taruna yang pernah menghina Isteri Rasulullah s.a.w.

Kebiadaban Topeng Perang telah nyata dengan mengeluarkan satu artikel fitnah dan mengapi-apikan perpecahan PAS yang kononnya wujud pertemuan sulit antara anak Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat. Nik Abdul dengan Pak Lah. Baca di sini.

Kita tidak hairanlah Tuan Guru Nik Abdul Aziz diserang segenap penjuru oleh blogger celaka. Dirinya, anaknya dan menantunya atas semata-mata untuk menjatuhkan kepimpinan Islam di Kelantan. Mereka ini sedar tak sedar adalah pemberi saham kepada kejatuhan kerajaan Islam sekiranya berlaku!!

Sejarah Islam telah banyak mengajar kita bahawa gerakan Islam biasanya jatuh kerana serangan daripada orang dalam. Blog-blog yang kononnya adalah blog Pakatan Rakyat nak menjatuhkan UMNO/BN tetapi hakikat adalah duri dalam daging yang setiap hari menabur fitnah kepada gerakan Islam.

Mereka akan mengapi-apikan perasaan, mencipta persepsi buruk kepada sesetengah kepimpinan PAS dengan tujuan melaga dan melemahkan kepimpinan keseluruhannya.

Awas musuh dalam selimut yang hatinya berbeza dengan percakapan....

5 ulasan:

  1. bro...btui lu ckp tu...mmg biadap dan kuang ajaq...gua nmpak keangkuhan bkn shj pd TP tp pd sekutu2 yg lain yg mnterbalik kn gambar pimpinan...rsa hebat krn GMC maklumat dlm genggaman..walhal boleh salur info elok2 tanpa menanam rse prejudis kpd pimpinan...wa loya bro...loyaaa hehehe

    gua tgok husam gua tgok kick TP suaq dalam...tgok aduke tgok 1g...hmmmmm...hmmm 4juta hmmmm....

    BalasPadam
  2. You are right Bro...

    Memang Biadap dan kurang ajar ditambah dengan bongkak..

    BalasPadam
  3. ustaz idris maksum ke...

    BalasPadam
  4. tanpa nama 8:55, ini bukan kes maksum atau jahil! punyalah pjg si batuapi menulis, tu jer fitnah hang...apa barang....

    BalasPadam
  5. salam..mohon link blog ana..http://addin77.blogspot.com.blog anta dh dilinkkan..t.kasih

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog