Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 7 Mei 2010

Ulas lagi artikel Kickdefella

Sebelum ini saya menulis mengatakan bahawa Kickdefella menulis di bawah pengaruh kurang sedar. Sila baca di sini. Hari saya ingin mengesahkan bahawa dia buka kurang sedar tetapi sudah "mabuk".

Artikel Kickdefella, Husam Sahkan Bayaran RM4 Juta menjelaskan akan kecelaruan penulis dalam meneruskan agendanya.


Kickdefella ada menulis;


Terima Kasih YB Dato’ Haji Husam Musa di atas penjelasan itu. Sekarang Husah sudah jelaskan beliau berusaha mencari duit bagi dilaburkan untuk mengukuhkan PAS. Saya tahu ada pimpinan lain dari PAS juga hebat mencari duit. Kalau Husam laburkan RM4 Juta untuk GMC dan akan usahakan RM20 Juta (sebenarnya RM200 juta kata Husam pada saya) untuk tawan Putrajaya, kemanakah wang yang dicari oleh pimpinan PAS lain dilaburkan?

Pimpinan yang pandai cari duit ini bersorak-sorak bila mereka sangka saya menyerang Husam. Sekarang mahukah mereka bersorak-sorak mendedahkan bahawa wang yang mereka cari hasil jual beli balak dan projek Kerajaan Negeri juga mereka laburkan untuk Parti? Adakah mereka seberani Husam?

Ke mana wang yang dicari oleh pimpinan PAS lain dilaburkan?

Sebelum saya menjawab ke mana? Saya rasa kena tahu siapa Kickdefella yang begitu mahir berkenaan wang RM4, RM20 juta malah RM200 juta. Paling sesuai untuk jawapan ini adalah tulisan daripada Mohd Sayuti Omar yang berbunyi;


Beruk peliharaan ini sangat baik dengan tuannya. Menjadikan kepercayaan oleh tuanya. Tuannya bukan saja letak diselongen, tetapi ada kalanya dibawa masuk ke dalam ke dapur rumah dan dalam bilik tidur. Jadi bagi beruk berkenaan tidak ada apa-apa rahsia lagi.

Ia juga diberi makan tiap-tiap hari-hari sebagai upah. Apa yang diperlukan beruk itu diberikan; belakang, ulat daun pisang, telor, semua diberikan.
Read more..
Untuk tujuan sama, adalah dicadangkan mana-mana pimpinan PAS yang berkemahiran, tangkaplah beruk ini, peliharalah seperti tuannya yang dahulu nescaya setahun dua lagi projek anda dengan beruk ini akan terpapar di akhbar perdana.

Anda, pimpinan PAS akan didedahkan kemahiran mencari wang berjuta-juta untuk menjatuhkan Perdana Menteri pada masa sekarang ini, Datuk Najib Abdul Razak!!

3 ulasan:

  1. diakhir skrip blogger celaka ni, nak tunjukkan/ sampaikan/beritahu puak2 erdogen@ulama' dikemudiankan ni juga yang bijak,pandai, cerdik, dermawan, berkorban apa saja demi pas yg disayangi!!!..... kepada blogger celaka & pemimpin munafik, boo aik mung sutir!

    BalasPadam
  2. "jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis"

    "adalah dicadangkan mana-mana pimpinan PAS yang berkemahiran, tangkaplah beruk ini, peliharalah seperti tuannya yang dahulu nescaya setahun dua lagi projek anda dengan beruk ini akan terpapar di akhbar perdana"

    wallahu'alam

    BalasPadam
  3. hussin saya ambil sikap tak menyerang pimpinan PAS. Saya arif tentang GMC. Saya tak berhasrat nak dedahkannya. Poji Perisik-Rakyat cerita itu versi kemudian, dia bukan orang awal.

    Penal mesyuaratnya siapa dia. Daripada sumber kewangan.

    Penasihatnya - ada juga wartawan harakah
    Pernah panggil IT PAS termasuk IT pusat bermesyuarat.

    Penglibatan wasilah dan banyak lagi.

    Dalam hal ini Cikgu Pa dan Nik Amar amat cerdik berhadapan dengan wartawan akhbar!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog