Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 25 Januari 2011

Hanya exploit keadaan..

Bila terdesak kita exploit keadaan untuk dapat simpati. memburukkan orang lain.
kawan-kawan kita menambah cerita, walau tak tahu cerita sebenar,
Tak ada di tempat kejadian tapi macam bersama di situ.
sebab memang blog kita bertujuan menjatuhkan "Pimpinan Itu"
Jangan kasi dia memimpin, sebab dia nak Islam!
Burukkan perangai pimpinan itu, biar orang nampak cakap Islam tapi jahat, bodoh, primitif dan macam-macam istilah gua tu tak reti nak sebut!

Menjatuhkan kepimpinan mengikuti rancangan geng blogger kawan baik kita misalnya, kerana dia boleh berkawan dengan syiah, komunis atau geng hina nabi atau isteri nabi......

Sempat aku ambil gambar, walapun tak sempat nak bertemu muka, tanda muhibbah, tanda untuk kami berwarcana mengikut kata Ostad Wan Xi ulama besar kita.



"Saya datang kerana saya berani menyahut cabaran Batu Api"Tapi saya terlupa janji pukul 3.00 petang, pasal pukul 3 ni orang dah pulang, tenang.... Gopoh itu nafsu syiatan!!

Sempat ambil gambar, sempat pegang tangan si baju hitam, tapi tak sempat nak tolong macam Amdang81 (Zaidan Abdullah), AJK Pemuda PAS Negeri Terengganu kawan baik si baju hitam yang berchitting di FB yang minta telefon dia jika si baju hitam sampai di Rusila.

Kliklah baru boleh baca

Tak berani nak tolong bukan apa nanti di pukul oleh 5 bodyGuard Ayah Chik oooi. (Lihat panah)



Masih di Mentari Naik........
Masih menunggu sandiwara laporan polis dan perubatan.......
Pasti boxOffice mengalah kes liwat Anwar Ibrahim!



22 ulasan:

  1. Dah mula nak tunjuk dalilnya yang budak keciklah pukul Aduka..... Otak sekupang pun tak laku. Tak sudah sudah dengan kebodohan akibat dari suka kata orang lain bodoh, itu bodoh, ini bodoh... nah sekarang siapa yang bodoh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    3. saya ingin berbagi cerita kepada semua teman-teman bahwa saya yg dulunya orang yg paling tersusah,walaupun mau makan itu pun harus hutang dulu sama tetangga dan syukur kalau ada yg mau kasi,semakin aku berusaha semakin jauh juga pekerjaan dan selama aku ingin berbuat baik kepada orang lain semakin banyak pula yg membenci saya karna saya cuma dianggap rendah sama orang lain karna saya tidak punya apa-apa,dan akhirnya saya berencana untuk pergi mencari dukun yg bisa menembus nomor dan disuatu hari saya bertemu sama orang yg pernah dibantu sama KYAI ANOM SUROTHO dan dia memberikan nomor KYAI ANOM SUROTHO,dia bilan kepada saya kalau KYAI ANOM SUROTHO bisa membantu orang yg lagi kesusahan dan tidak berpikir panjang lebar lagi saya langsun menghubungi KYAI ANOM SUROTHO dan dengan senan hati KYAI ANOM SUROTHO ingin membantu saya,,alhamdulillah saya sudah menang togel yg ke5 kalinya dan rencana saya bersama keluarga ingin membuka usaha dan para teman-teman diluar sana yg ingin seperti saya silahkan hubungi KYAI ANOM SUROTHO di : 0853---9997---0449 : saya sangat bersyukur kepada allah karna melalui bantuan KYAI ANOM SUROTHO dan kini kehidupan saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ingat kesempatan tdk akan datan untuk yg kedua kalinya.

      Padam
    4. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
  2. choi la ko ni batu api,dah macam budak2 je ko ni,ko ingat org percaya ke citer ko ni,hahahaha,dah takde modal lain ke??jganlah la tunjukkan kebodohan diri sendiri...hahahahahaha,

    Sheikh napi

    BalasPadam
  3. baru ku tahu Amdang & Zaidan orang yang sama.
    Aku kenal kau dang

    BalasPadam
  4. ramai lagi barua celaka adukatakguna kat sini rupanya, kasihan jadi balaci je, adukatakguna jugak mentankedarah wang, sheikh napi pun macam pernah dengar macam celaka balik kelambu je, dah tu nak percaya cakap adukatakguna penghina ajaran islam,

    bukan sheikh napi

    BalasPadam
  5. cucu mamak kutty25 Januari 2011 9:23 PTG

    ada lagi kau si batuapi...aku ingatkan kau dah membaham tanah....kau hilang lama juga ye....pi kursus plkn ke....atau pi ke biro tata negara agaknya.....pi belajar bagaimana nak pengaruh ahli2 pas supaya sokong geng ug yg nak bergabung ngan umno kapiak tu

    BalasPadam
  6. yang kau pi marah tang batuapi buat ape.akau rasa batuapi dengan cucu mamak ning jauh lebih baik batuapi.

    BalasPadam
  7. sheikh napi satu hal, yang kau pi terjah batuapi buat ape.nanti batuapi naik anginkan.

    BalasPadam
  8. batu api,bertaubat selagi masa masih ada,lobang kubor dah memanggil,ingat skit kat anak2 ko tu..ko ni perosak jemaah pas je,jngan jadi bapok la,aku kecewa dalam pas ada jga orang mcm kau ni,penuh dgn hasad dengki,busuk hati dan munafik,ko ni kena lebih lagi tarbiyah dgn hadi awang...bacul,aku harap anak2 ko tak ikut jejak ko yg macm pondan ni,hanya berani di alam maya,tapi di alam realiti cam taku bini..

    maaf terkasar bahasa,harap komen ini tidak didelete;-)

    sheikh napi

    BalasPadam
  9. batu@api.. ko jangan marah kalo orang lain gelarkan ko pondan..sian ko

    BalasPadam
  10. Saudara BatuApi, jangan dihiraukan kepada pengkagum@pecacai Adukataruna yg buat komen di atas tu. Perangai dan bahasa sebiji cam AT,masuk rumah orang main terjah je. Mmg berkesan tarbiah dari Presiden Pas reform TGAT kpd Sheikh Napi dan cucu mamak kutty!!

    BalasPadam
  11. hai batu api,nama bukan main ganas,tapi pada hakikatnya hanya ganas di alam fantasi dan alam khayalan..tidak berpjak di bumi yang nyata,mmg layak pun kau digelar pondan yang bacul,tidak bertelor..hnya berani mengembek jika harimau berada didalam kandang,cuba mengembek ketika harimau berada di luar..jawabnya arwah lah engkau,hahaha,jadila anak jantan yang berani..dan tunjukanlah kelakian kita,kau hanya umpama lelaki mati pucuk yang hanya berbangga jika menelan pil viagra sahaja,tanpa viagra ibarat lelaki tua yg bongkok jalan bertongkat..(maaf terkasar bahasa)amat malang parti Islam mempunyai ahli yg tak guna macam kau ni,perosak jemaah,tindak tanduk kau ni telah memalukan pas..Sampai bila kau mau hidup dalam penghinaan ini batu api???tidak malu ke pd anak bini kau tu,mempunyai suami yang pengecut???????aku juga berasa malu,engkau ni produk hasil tarbiyah hadi awang,nampk gayanya nya hadi awang telah keluarkan produk yang dah xpired...(maaf terkasar bahasa,harap dimaafi)


    Sheikh Napi Lagi

    BalasPadam
  12. hahaha,

    udah2 le tuh.lu ni berapi2 jer main chess bagai.vertikel la hape la.lu sudah kene main la sama aduka.Sian tgk lu nih

    1st Dlm projek langar hadi, lu tader watak n tempat pon.Lu bukan objektif langsung!Aduka tak peduli pon pasal janji lu kol 3 ke hape.Janji leh jumpa TGHA

    2nd Betul ke lu dah wat appoinment ngn TGHA utk temukan AT ngn die?Kalu tgk kan email lu kat edyes, mcm diragui jek.So mcm mane nak caye lu nyer kol 3?ade kemungkinan AT akan jadi org bodoh tunggu kol 3 n hanya dapat jumpa lu jek.haha.Sapa nak wat keje bodoh camtuh?

    3rd Sampai la ni identiti lu rahsia lg.Bagi wa lu nih bukan jujur sgt orgnya.Sapa la org bodoh nak percaya lu sgt

    Ni semua teori wa bila tengok tektikel lu org nih.kesimpulanyer lu simpan jek la skill chess lu.

    Salah tetap salah benar tetap benar.

    Salah TGHA sbb tamau layan AT sedangkan diwar2kan mudah sgt nak jumpa.

    Salah TGHA sbb bagi org2 die kerumun AT sampai jadi kes polis.

    Salah AT sebab bersangka baik mudah sgt berjumpa TGHA sdgkan cerita dongeng jek semua tuh.Kene ikut protokol gak rupernyer.

    udah2 la tu bro.Mulakan dgn kenalkan diri lu dulu utk lebih jujur

    BalasPadam
  13. SUDAH SUDAHLAH BRO. SABARLAH. MANUSIA MERANCANG, ALLAH JUGA MERANCANG. SESUNGGUHNYA ALLAH ADALAH SEBAIK BAIK PERANCANG.

    SEMUA INI ADALAH PETANDA BAHAWA PAS AKAN BERKUBUR TAK LAMA LAGI, INSYALLAH.

    BalasPadam
  14. bro

    lu tau tak sempat tu apa maksud dia?cer check kamus la haha

    BalasPadam
  15. i tahu, i tahu tingkat atas.
    u bukan pemboleh ubah.
    Pemboleh ubah tu factor?

    i tahu u bukan pembolehubah. ulang 3X

    UCAPAN DAN TINDAKAN TANPA AKAL
    MEMBODOHKAN DIRI....
    Nak langgar pun kena tanya orang tua.
    buat berani tapi bodoh akal di kepala lutut apa jadi!

    i tahu i tahu u bukan pembolehubah!!!

    BalasPadam
  16. bodoh mcm babi la korang sume ni,org cbuk2 nk jatuhkn gerombolan korang dok bergaduh x abis2...

    BalasPadam
  17. batuapi ni cikgu sekolah,berketurunan mamak
    jadi jangan pelik la kalau dia suka spin
    bukan jenis manusia jujur ni,nickname pon mcm2 ada

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog