Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Isnin, 28 Disember 2009

Baju Merah di Konvesyen Blogger PAS menjadi sasaran

Bila saya menulis bahawa si Tulang Besi Penipu a.k.a menafiq telah berbohong mengatakan tidak ada duit untuk ke Konvensyen Blogger PAS sedang sebelum ini dia mendakwa bergaji 6 X gaji exco.

Si Munafiq Tulang Besi, telah saya dedahkan hadir pada Konvesyen tersebut dengan menaiki kereta hitam (?).. buat sespen sedikit telah keluar awal pada konvesyen tersebut. Ramai di kalangan pembaca internet telah membuat tekaan siapa sebenarnya si Tulang Besi.

Ramai Blogger yang hadir dengan pakaian baju merah menjadi mangsa tekaan ini. Kebetulan pula Minaq Jinggo telah mengupload beberapa gambar perserta konvensyen tersebut.


Ini bukan.... Inipun bukan
Dia taklah pakai kupiah.
Saya akan upload gambarnya, harap bersabar. Saya nak lihat sejauh mana kaki dendam ini akan membuat fitnah kepada PAS terutamanya kepada Dr Hassan Ali, Ustaz Nasa dan Ustaz Hadi

(* Saya kemaskini di sini kerana artikel ini masih tidak dikeluarkan oleh TKO)

1 ulasan:

  1. kau kan songkok putih kata tulang besi, tak kan artikel sendiri tak keluar gak, kuikuikui

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog