Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 26 Disember 2009

Kenapa Laman Tranung Kite dijadikan sasaran Baru TulangBesi & Perisik Rakyat

Episode pendedahan saya telah menjadikan dua laman yang banyak menyiarkan artikel-artikel fitnah bagi memburuk-buruk pimpinan PAS telah hilang punca macam orang gila.

Saya akan menyambung hujah saya, jika tak setuju dengan saya sila berhujah. Jawab pertanyaan yang dikemukan, jangan jadi macam orang gila dan memburukkkan orang lain termasuk webmaster laman ini, Songkok Putih. Steady SP u cool.


Tulang Besi banyak menulis dalam lamannya mendedah pelbagai cerita, dia tak pernah beri perluang orang yang difitnah menjawab. Tapi bila tulisan saya menulis "sedikit aje" baru mengenai perangai buruk dan jahat dia. Dia jadi macam orang gila menyerang itu dan ini memburukkan laman Tranung Kite.

Paling saya nak tergelak dan hampir nak terkentut bila dia kata saya ialah Songkok Putih. Kenapa bebal sangat dia ini.


Artikel jawapan yang dikeluarkan oleh Tulang Besi di lamannya ialah pada pukul 11.26 malam pada 8 Disember 2009. Artikel ini dikeluarkan serta merta oleh Perisik Rakyat (Mohd Fauzi) di lamannya sekitar pukul 11.35 malam pada hari yang sama (9 minit selepas itu). Boleh faham bagaimana eratnya hubungan mereka dalam menyerang seseorang atau sesuatu laman lain. Mereka terancang dan buat kerja terancang serta ada orang di belakang mereka yang merancang.

Sila rujuk kepada link ini
http://www.malaysiawaves.com/2009/12/pendedahan-kesah-pembohongan-songkok.html
http://perisik-rakyat.com/2009/12/pendedahan-kesah-pembohongan-songkok.html

Artikel saya pula telah dikeluarkan oleh TranungKite dan 4 portal lain. Katakan saya adalah Songkok Putih. Pasti Songkok Putih seorang yang hebat adik beradik kepada Superman, kalau bukan superman mesti Badman atau paling-paling kurang pun Cicakman.

Artikel yang sama telah dikeluarkan iaitu di 5 portal (pasal ada 5 sahaja, kalau ada banyak, banyak lagi aku post)

http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=894&mode=&order=0&thold=0
(Nick yang hantar artikel : Batu-Api Nick yang lulus: SongkokPutih)

http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=article&sid=5139&mode=&order=0&thold=0

http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=article&sid=5147&mode=&order=0&thold=0
(Nick yang hantar artikel: BatuApi Nick yang lulus reformis & tokdalang)

http://www.tkodaily.net/v2/modules.php?name=News&file=article&sid=2309

http://www.tkodaily.net/v2/modules.php?name=News&file=article&sid=2312 (Nick yang hantar BatuApi Nick yang lulus : Nabila dan Aya)

http://www.utaraonline.net/v3/modules.php?name=News&file=article&sid=3075&mode=&order=0&thold=0

http://www.utaraonline.net/v3/modules.php?name=News&file=article&sid=3078&mode=&order=0&thold=0
(Nick yang hantar BatuApi nick yang lulus munir dan kedahlanie)

Dilaman yang pro UMNO juga saya hantar artikel

http://www.mindarakyat.com/v1/modules.php?name=News&file=article&sid=520&mode=&order=0&thold=0

http://www.mindarakyat.com/v1/modules.php?name=News&file=article&sid=525&mode=&order=0&thold=0
(Nick Hantar artikel BatuApi nick yang lulus artikel ialah Admin dan ismet_ulamraja)

Kalaulah mengikut pendapat bodoh Tulang Besi dan Perisik Rakyat bahawa yang melulus terbit artikel adalah orang yang menghantar artikel. Seperti dia anggap saya (Batu-Api) adalah Songkok Putih. Ini bermakna Songkok Putih juga mempunyai nama-nama seperti Reformis, Tokdalang, Munir, KedahLanie, Aya, Nabila, Admin dan Ismet_ulamraja.

Itu nasib baik ada 5 sahaja laman portal, Kalau Harakahdaily, Malaysiakini, MalaysiaInsider dll lagi bagi saya post artikel saya akan post semuanya dengan menggunakan nick batuapi. Kemungkin Ahmad Lutfi yang sedang sakit itu, Zulkifli Sulong, StevenGan dll juga dituduh sama adalah Songkok Putih.

Saya rasa pembaca kenal nama-nama pena yang saya sebut dan 2 daripada nick itu adalam wanita. Hebat you Songkok Putih. Perempuanpun you boleh menyamar!

Saya kumpul pembaca di 5 portal ini yang sedang online di masa-masa "pick". Sekitar boleh mencecah lebih daripada 5000 orang yang mana TKO sahaja sekitar 2000 orang.

Ini bermana Songkok Putih menguasai hampir 1/3 daripada media internet berbahasa Melayu. You Supermanlah!!!

Betul ke Tulang Besi dan Perisik Rakyat?
Berhujah biarlah menggunakan akal. Ini beremosi dan bernafsu sahaja. Kita orang Islam ada batasan agama.

Kenapa nick saya di TKO adalah batu-api sedangkan di 4 portal lain nicknya batuapi (rapat)?

Jawapannya saya tak boleh mendaftar batuapi di TKO kerana nick itu dah ada. Bodohlah jika saya SongkokPutih saya tak boleh daftar nick untuk saya sendiri.

Mungkin Tulang Besi akan berhujah, artikel ini di copy dan paste macam blog. Pasal pengetahuan Tulang Besi agak ketinggalan sedikit.

Untuk ini kita perlu lihat masa artikel itu diluluskan. Saya tak boleh berikan maklumat tepat sebab server TKO masanya mengikut masa luar Negara. Jadi lewat hampir 12 jam.

Saya nak bagi satu fakta siapa sebenarnya daripada 5 portal ini yang memluluskan artikel saya paling awal. Jawapannya ialah portal pro UMNO MindaRakyat. (http://www.mindarakyat.com/ )

Kenapa Tulang Besi dan Perisik Rakyat tidak menghentam webmasternya Admin sebagai batuapi? Dimana rasional Tulang Besi dan Perisik?

Kenapa Songkok Putih dan TranungKite menjadi sasaran Tulang Besi dan Perisik Rakyat.

Jawapannya paling mudah TKO adalah satu-satunya laman yang masih menegakkan kebenaran. Menengakan kepimpinan Ulama yang ditajui oleh Tok guru Nik Aziz dan Tok guru Haji Hadi.

Semasa pilihanraya ke-12 dahulu laman TKO adalah laman yang amat membantu Pakatan Rakyat menguasai media internet. Saya masih ingat webmasternya ialah Songkok Putih dan Pembantu webmaster ialah Greenboc (Saya pun hentam GB, dia pun marah saya. Dia kata dia kenal saya sebab saya pernah bere-mail dengan dia mengenai tip-tip computer sebab dia mahir bidang itu, malah dia ada laman untuk tip-tips komputer)

Memang ada agenda untuk jatuhkan TKO sebelum pilihan raya kecil Seputih. Saya harap Tulang Besi dan Perisik Rakyat bukan antara yang mendalanginya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog