Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 26 Disember 2009

Semua tindakan Presiden PAS dan Timbalan Presiden tak betul!

Saya terbaca artikel ini di laman Greenboc yang baru dipost. Saya rasa dan patut pembaca bersama-sama dengan semua orang agar memahami apa hasrat greenboc yang mulia ini.

MAAL HIJRAH - Nampaknya Presiden dan Timbalannya telah pun mengorak langkah awal untuk "berhijrah" - setidak-tidaknya dari sudut pegangan dan prinsip, bahawa UMNO bukan lagi musuh PAS.
Tulisan ini boleh di baca di sini. Saya ambil daripada sumber yang sah.


http://greenboc.blogspot.com/2009/12/betulkah-pas-tak-memusuhi-umno.html

Pelik bagi saya.

1. Presiden PAS atau Timbalan Presiden PAS tidak boleh hadir dalam ma-mana program UMNO/BN. Program Hari raya yang dihadiri olh Timbalan Presiden pun menjadi isu. Tidak menjadi masalah bagi parti lain.

2. Presiden PAS dan Timbalan Presiden PAS tidak boleh menyebut perkataan bertemu dengan UMNO. Tpi tidak ada masalah bagi parti Pakatan Rakyat lain.

3. Malah saya nak senarai.

Saya berpendapat jumud (tak boleh guna bodoh) betul saya rasa orang yang menulis perkara ini.

Presiden ada missionnya sendiri. Takkan Presiden tak boleh buat apa yang dia fikir betul dan atas tujuan teretntu.

Ingat Presiden PAS ini keturunan ke? Ingat Hadi tu datuk nenek dia Presiden PAS ke? Bapak di Presiden PAS pasal tu dia pun Presiden?

Ustaz Nasa tu bapak mertua dia Timbalan Presiden ke? Pasal dia dapat jawatan itu?

Ustaz Nasa menang bertanding, walaupun semua blogger menyerang dia dengan pelbagai tuduhan.

Ingat perwakilan PAS bodoh macam lembu ke? Pakailah otak sedikit bila menulis. Jangan ikut takabur sahaja.

Yang menulis pegang jawatan PAS pun tak, menulis mengikut perasaan dan nafsu takabur.

Saya bependapat jika PAS bagi jawatan ini kepada mereka ini mesti PAS takkan akan dikritik lagi semuanya pasti betul, comel dan molek.

Presiden : Greenboc
Timbalan : Pak bakaq Penarik Beca
Naib Presiden 1 : Tulang Besi
Naib Presiden 2 : Topeng Perak
Naib Presiden 3 : Breweng
SU : Aduka

Memang PAs akan menang mendapat restu daripada Allah s.w.t.

Ada yang marah saya menulis perkara ini, dia kata hang tak tahu ke Greenboc tu jasanya hebat. Dia tu penulis termasyur Laman reformasi!! Engkau ada apa?

Nakhie dulu Pengarah Harakah bukan sahaja menulis dalam harakah. dia menulis pelbagai kertas kerja. Ahmad Lutfi tu anak murid dia. Kalau tak percaya tanya Pak Subky. Ini Greemboc boleh tanya Pak Bakaq!

Berbalah dengan Hadi. Lempar kertas dalam mesyuarat suruh hadi buat. kata Hadi pandai komen aje buat tak reti!! Samalah tu dengan greenboc. Apa yang dia orang ini tak puas hati aku pun tak reti!!

Agaknya Hadi dan Nasa tak maklumkan kepada dia. Lain kali beritahu penasihat Hadi semua perkara mesti maklumkan kepada greenboc dulu.

Merepeknya aku hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog