Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 25 Disember 2009

Tuduhan rasuah dan kesilapan strategi

"Manusia diberikan akal untuk berfikir. Semua orang boleh berfikir melainkan orang gila, sewel atau 3 suku sahaja. Gila juga berfikir tapi berfikir dalam dimensi yang abstrak.

Manusia yang berfikir tetapi berfikir dalam kotak fikirian cetek juga dikenali sebagai berfikiran bodoh. Penulis blog menulis dengan menggunakan pemikiran.

Pemikiran penulis blog ini banyak membuka mata dan minda masyarakat tapi tidak kurang juga yang bodoh dan bangang dalam tulisan mereka kerana mereka berpemikiran bodoh dan cetek.

Saya menulis disini untuk menyangah pemikiran bodoh dengan cara yang bodoh. Kata lain sama-sama bodoh. Kalau anda baca anda akan jadi bodoh juga.

Bila anda bodoh, barulah anda kenal si bodoh yang dah jadi blogger.

Ok. saya mula siri ini dengan kebodohan yang pertama.

Ia bererti Tok Guru Nik Aziz ni seorang pemimpin bertahap Presiden Amerika Syarikat kerana beliau bersikap seperti “statemen” yang bertaraf antarabangsa.

Alhamdulillah, setelah mendengar “input” serta penerangan dari berbagai pihak, maka Tok Guru telah pun mengarahkan menantu beliau meletakkan jawatan sebagai CEO PMBK.

Tok Guru seorang yang bersih dan tidak korup. Beliau tidak akan berkompromi dengan mana-mana amalan korupsi serta salah guna kuasa dalam apa bentuk sekalipun. Ini menandakan bahawa masaalah ini akan bakal selesai.

Sekarang ni kita berharap Presiden PAS mengikut jejak langkah serta contoh tauladan yang telah ditunjukkan oleh Mursyidul Am dengan memecat 3 nama yang telah dinamakan oleh Tok Guru Nik Aziz sebelum ini.


Oleh kerana penulis ini bodoh kita rahsiakan namanya demi untuk kebodohan semua.

Yang tulisan merah tu!

Bangangnya sipenulis ini tak boleh membezakan antara tuduhan rasuah rasuah dengan kesilapan strategi, pendekatan dan kelemahan individu.

Bangang ini juga tidak pernah membaca tulisan-tulisan hujah bernaskan al Quran sumber utama umat Islam. Ini contoh penulis blog yang ada akal waras tidak sebodoh penulis di atas.

Sila baca tulisan Ustaz zaharuddin di http://www.zaharuddin.net/content/view/890/72/

Sorrylah, kita orang menulis bodoh-bodoh sedikit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog