Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Rabu, 24 Mac 2010

Ahli PAS tapi tak bayar yuran!!!

Marah betul Tulang Besi kepada saya bila saya dedahkan bahawa dia tak bayar yuran keahlian PAS yang cuma RM3 setahun. Tapi saya tak kisah bukan sayapun yang kena maki, webmaster TKO. Puak-puak tak tahu dosa dan pahala boleh menghalalkan apa sahaja perbuatanya termasuk khianat parti dan jamaah sendiri!

Keahlian PAS bukan perkara yang remeh, itu adalah sumpah setia kita bersama jamaah PAS. Saya menegaskan soal keahlian ini supaya tidak timbul keraguan dalam kita berorganasasi. Saya ada menulis mengenai keahlian PAS YB Saifuddin Nusation. Anda boleh baca dan faham apa yang saya perjuangkan tentang keahlian (Saifuddin Nasution, mana satu nak guna pakai ni!).

Bila Tulang Besi melaungkan soal disiplin, perlembagaan dan peraturan parti. Saya merasai bahawa dia hanya manusia yang berpura-pura, lain makna munafik.

TB boleh bercakap soal paraturan, disiplin dan perlembangaan tetapi dalam masa yang sama perkara kecil dalam organasasi seperti keahlian pun TB masih tidak mampu untuk menyelesaikan. Takkan bayar yuran pun TB tak boleh lakukan. Sebusuk-busuk orang kampung dia orang bawa duit untuk bayar yuran semasa mesyuarat agung cawangan diadakan.

Takkan bakal CEO bila Dr Hassan Ali disingkirkan nanti tak mampu selesaikan pasal yuran. Agaknya TB tak pernah hadir mesyuarat mana-mana cawangan pun.

Cakap bergegar, sayangkan parti, bincang soal ketelusan dalam parti. Bercakap soal kepimpinan dan kewibaan TAPI MALANG YURAN TAK BAYAR!!

Saya terbaca satu artikel daripada Tulang Besi yang menarik untuk anda semua membaca bersama kerana dalam artikel ini Tulang Besi begitu hebat berbicara perlembagaan PAS. Macam-macam pasal dibincangkan macam profesor undang-undang TAPI YURAN RM3 TAK BAYAR!!! BANYAK TAHUN PULA TU!!

Artikel ini dirujuk Bagamaimana Kalau Kesemua Aduan Tulang Besi Ditolak? Dalam artikel ini TB berhasrat nak bawa PAS ke Mahkamah. Petikan ini dirujuk;


Maka, Tulang Besi berdoa Allah SWT akan memberi kekuatan kepada Tulang Besi untuk membawa kes ini ke Mahkamah terbuka sekiranya aduan Tulang Besi ditolak kesemuanya atas sebab-sebab yang tidak munasabah.
Tapi sebenarnya nak cari duit pasal poket sudah kosong. Saya ada menulis perkara ini (Mengapa Tulang Besi Jadi Pengemis Tabung Guaman?). Baca ini tahulah maksudnya.

Tulang Besi akan memberi memberi laporan perkembangan Tabung Guaman Tulang Besi selepas hari Khamis ini. Ini kerana, pertemuan pertama dengan peguam hanya akan berlaku pada hari Rabu ini, insahaalah.

Saya terfikir bagaimana TB nak jawab dihadapan hakim nanti. Anda ahli PAS. Ya! Anda ada bayar yuran keahlian?

Muka TB terus merah padam, seluar terlondeh. Orang ramai di mahkamah nampak kejantanan TB!!!!


##
Sekadar untuk renungan:Tulisan TB mengenai pendedahan diri dan keahlianya ada di sini http://www.malaysiawaves.com/2010/02/aduan-rasmi-tindakan-melanggar.html  . Dia buat marah pasal rahsia keahlian. Porrah. Bukan marah pasal rahsia. Pasal tak bayar yuran. no. IC tu boleh tahu dia ini ahli UMNO atau tidak? Anda cari dahulu selepas ini saya akan dedah satu persatu.

2 ulasan:

  1. mantap la bro... wa caya sama lu. 'londeh' kan aje mamat haprak ni. dah gile meroyan sangat aku tgk mamat ni nak jd CEO.

    BalasPadam
  2. Syabas bro! Tak terjawab si mamat gila kuasa ini! CEO cikai boleh la! Nak ganti Hasan Ali konon? Meroyan tahap gila babi ada le. Dedah sampai satu Malaya tahu siapa dia sebenarnya si Tulang Babi ni! Rakyat Malaysia mahu tahu.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog