Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 27 Mac 2010

Maaf hari ini tak sempat jumpa geng blogger Penang

Hari ini sepatutnya saya hadir dalam perjumpaan tertutup dengan Bos Penerangan PAS Pusat di Markaz PAS Padang Menora, Tasek Gelugor jam 8.30 pagi tadi. Perjumpaan Blogger Penang ini penting bagi memastikan maklumat sebenarnya tersebar dan fitnah kumpulan blogger celaka boleh di atasi.

Saya terpaksa berada di KL atas satu urusan rasmi yang tak dapat dielakkan.

Komuniti Blogger PAS dan Pakatan rakyat perlu dihidupkan dan penulisan blog haruslah mendapat maklumat yang sahih bagi memastikan amaran Allah s.w.t. tidak menimpa kita kerana kejahilan kita bersama.

Peringatan Allah dalam surah Al-Hujurat ayat 6 perlu diambil perhatian.

Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.

Jika ada apa-apa maklumat jangan lupa e-mailkan kepada saya di batuapi.firestone@gmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog