Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 5 November 2010

Pasal muslimat pukul Ketua Wanita UMNO Kuala Krai - Ulas lagi

Tergelak aku lagi, komen-komen  terutama di laman Tranungkite (TKO) kecoh kata aku baca tak habis berita tersebut. Aku bagi link penuh Utusan Meloya perut tu!! Dalam link utusan itu jelas. Apanya tak habis?

Cerita sebenar pasal muslimat pukul memang telah diketahui umum di Galas. Fokus aku lebih kepada pemberitaan yang Utusan buat. Cara penulisannya cukup meloyakan... Pasal tu aku suruh muslimat pukul sekali wartawan kalau ada.

Ada dey tambi komen "ayat dia kata,dia kena pukul dari arah belakang.aku ulang ..dari arah belakang..kemudian dia paling nak tengok..kena sedas lagi..sebab tu muka dia cedera..."


Si Realist kalau di tulis macam engkau cakap tu aku tak akan komen. Jelaskan. Ini cerita betul tulis berbelit-belit.

Sekali lagi tahniah kepada muslimat berkenaan. Menang ada kala dalam bertudung lingkup dengan keayuan, kelembutan jangan tunjuk lemah dengan perempuan yang jenis 'betino'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog