Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 25 Disember 2009

Jawapan kepada penulis bernama WFAUZDIN NS

Saya dengan ini ingin minta maaf kepada penulis bernama WFAUZDIN NS atas tulisan saya yang lalu dikatakan tidak enak oleh penulis berkenaan. Saya akur saya tersilap meletakkan anda bersama dengan 'nakal-nakal lain'. Kenyataan ini cukup mengharukan saya.

"Apa pun saya sedikit berbangga kerana Batu-api sudi menegur penulisan saya kerana sebagai penulis biasa dan tidak terlatih saya tentunya punyai banyak kekurangan."
Link untuk artikel berkenaan
http://wfauzdin.blogspot.com/2009/12/siapa-blogger-celaka-dan-raja-segala.html (susah betul syarat laman ini!!!)

OK itu hal saya dengan penulisan WFAUZDIN NS
Sekarang hal WFAUZDIN NS dengan artikelnya pula.

Kenyataan WFAUZDIN NS adalah di bawah di ambil perjatian untuk saya bahaskan kali ini

Pada saya semua blogger yang beliau senaraikan di atas adalah anti `Kerajaan Perpaduan' bersama Umno. Pada saya `raja segala celaka' adalah mereka yang `berunding dalam kelambu' bersama Umno dahulu, kini dan selamanya. Kami tetap akan mempertahankan kepimpinan Tok Guru Nik Aziz walau pun terpaksa berdepan dengan blogger atau penulis yang menjadi boneka raja segala celaka ini.
Kes ini sepatutnya dah selesai tapi masih di ungkit oleh penulis dengan kerajaan perpaduan. Kes pertemuan telah diselesaikan dalam mesyuarat PAS. UG telah di sebut oleh Presiden tutup.

Ini aku nak kata celaka!!! tapi sabar!!!
OK

Selepas pada tarikh berkenaan, sila kemuka hujah dan bukti penulis bahawa wujud lagi perjumpaan dalam kelambu!! Tunjukkan bukti walaupun mana sedikit!! Tunjuk jangan tak tunjuk!!

Jangan jadi bodoh (bukan kata bodoh tapi jangan jadi bodoh; itu bermaksud nasihat. nasihatkan bagus!!)

Penulis tak fahamkan!!
Contoh untuk dibuat misalan. Seorang penagih dadah pada tahun 2007. Dia menangih dadah. Kemudian dapat tangkap dia menyorok menagih dadah. Semua dunia tahu dia menagih dadah pasal Penarik Beca tulis dalam laman blognya!!!!

Selepas itu dia tak menangih lagi semenjak Ogos 2007.

Si WFAUZDIN NS kata dia penagih dadah. Artikel dan pemikiran WFAUZDIN yang ditulis pada tahun 2009 menyatakan demikian. Hujah WFAUZDIN NS berpandukan tulisan Penarik Beca.

Kita tak tahu WFAUZDIN NS ni betul atau salah? Kita minta WFAUZDIN NS buktikan hujahnya dengan fakta!!

Faham tu!!!
OK
Mesyuarat PAS Pusat Sedar perkara ini!!
Kenyataan Presiden dah ada!!

BUKTI!!!!
Kalau WFAUZDIN NS ahli PAS kita rasa boleh bawa dalam mesyuarat
Kalau WFAUZDIN NS bukan ahli PAS mesti ada niat jahat!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog