Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 25 Disember 2009

Tuan Guru Haji Hadi tidak bersetuju dengan YB Husam?

Pertama saya minta maaf terpaksa tukar perkataan bodoh kepada sesat pada tajuk bersiri ini kerana saya telah diberikan amaran oleh pihak webmaster laman ini.

Demi untuk servival siri-siri seterusnya saya terpaksa akur. Nak hidup macam tulah terutamanya bila masuk kandang orang!! mengebeklah aku kali ini! Lagi pun sesat tigapupu dengan jahil. Jahil tu enta mesti faham maksud!!

Kedua saya juga diminta untuk memberikan links laman yang saya petik. Kata webmaster jika tidak dirujuk petikan itu tidak menunjukkan kesahihannya dan ini boleh mencemar imej laman ini. Ya juga. Saya terpaksa mengikutinya. Saya tak nak links petikan bukan apa, kesihan juga blogger berkenaan!!

Ketiga

Ehh yang ini saya membantah!! Saya cakap kepada SP, jika blogger boleh menulis mereka menegur dengan pedang seperti menegur saidina omar kenapa saya tak boleh berkesar dengan dia orang seperti badawi (orang badawi yang hidup kasar) kepada penegur saidina omar ini??

Ini nampaknya macam SP setuju aje, kerana SP tak menjawab. Bolehlah tu!! Ok untuk menyerikan siri ini saya kekal cara "BADAWI" saya!!

STOP!!!

Ada seorang penulis menggunakan nick guanodemo2010 di TKO telah membuat shoutbox mencabar ke laman dia!!

Tulisan artikel dia ini ialah

Jawapan daripada petikan ucapan TGHH berkenaan penasihat di sekeliling TGNA dalam isu perletakan jawatan Ariffahmi sebagai CEO PMBK.
(http://pasfutureleader.blogspot.com/ )

Tulisan si ana ini ialah

"siapa lagi kalau tidak YB HJ Husam....Ana pun tak tahu la kenapa TGHH ni tidak bersetuju dengan YB HUsam....ana rasa kes kerajaan perpaduaan tak habis lagi....

Ataupun mungkin TGHH mendengar suara Nik Abduh yang pernah menyerang YB Husam dalam ceramahnya di Terengganu.Padahal Nik Abduh bukan berada di dalam kerajaan kelantan. NIk Abduh pernah dinasihati oleh TGNA supaya diam, semasa TGNA berada di mekah. sedangkan YB Husam tak pernah menyerang Nik Abduh..."


Pertama saya katakan bangang kepada penulis ini. Mula saya baca saya rasa macam bangang sahaja, tetapi dihalusi memang sah bangang betul!!.

1. Membuat andaian bahawa maksud tersirat oleh TGHH adalah YB Husam.

2. Membuat andaian TGHH membuat tuduhan ini kerana mendengar ucapan Nik Abdul Nik Aziz dalam ceramahnya di Terengganu.

3. Membuat andaian pada artikel seterusnya Hj Mustafa Ali yang mempengaruhi TGHH.

4. Banyak lagi baca sendiri tulisan bangang ini!!

Implikasi daripada andaian si bodoh yang sesat dan menyesatkan pemikiran orang lain ini.

Pemecah belah Jamaah Islam.
Anak beranak Abdullah Ubai!!!

1. TGHH tak boleh komen apa-apa pun berkaiatan parti kerana ini disalah ertikan dengan maksud yang lain.

2. TGHH jangan buat sebarang kenyataan.

3. Kalau TGHH tak buat kenyataan barual !! Aduka pula akan mengkritik!!

4. Hj Mustafa Ali perlu balik kampung tanam kacang. Jangan terlibat dengan PAS nanti dikatakan cuba untuk mengekplotasikan orang lain.
(Mungkin bangang penulis blog ini berjarap Hj Mustafa Ali masuk UMNO.. barulah dia puas hati)

Bangang ini sama seperti seorang lagi penulis menggunakan nama W FAUZDIN NS. Lihat pada laman dia orang ini di http://wfauzdin.blogspot.com/

"Mungkin di Terengganu dahulu, penasihatnya terlalu `betul dan berjurus' sehingga PAS dapat bertahan sepenggal di Terengganu. Syabas, Orang Kelate!! "
Petikan ini juga dikatakan cuba mengapi-apikan keadaaan reda dikalangan ahli PAS Terengganu dan Kelantan. Niat jahatnya nampak secara tidak langsung.

CUBA FIKIRKAN!!

Bila Presiden PAS perlu bersuara untuk menjadi tunggak pada parti jika ada bangang-bangang juga menjadi tangan syaitan dalam Jamaah Islam!!

ANA minta maaf kepada enta kerana tulisan ini.
ANA harap ENTA tidak marahh!!
Kalau marah ana jual enta!!
, (banyak juga webmaster Songkok Putih minta) saya diminta mengunakan bahasa lunak!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog