Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Rabu, 10 Mac 2010

Songkok Putih, webmaster TKO buat games Fitnah?

Saya dapat satu email mengenai games Tukang Fitnah yang mana games ini dipercayai telah dibuat oleh Songkok Putih, webmaster TKO. Kenapa saya kata Songkok Putih yang buat games ini?

Dalil dan hujah saya kata Songkok Putih yang buat games ini adalah;

1. Tulang Besi atau nama sebenarnya Abdul Rahman Talib selalu menyebut Songkok Putih adalah dalang semua tulisan-tulisan internet yang menyerang kumpulan PAS reform. Kata-kata Tulang Besi adalah kata-kata yang benar dan dia hampir maksum (dalam proses nak capai maksum). Hujah-hujahnya juga adalah bernas dan cukup bijaksana.

Kita minta Songkok Putih bersumpah bahawa dia sebenarnya bukan berada diluar kawasan seperti yang dinyatakan di laman TKO, tetapi dia berada di bilik khas IT PAS UG untuk mencipta games bagi  memburuk-burukkan Tulang Besi.

Kalau SP tak bersumpah memang sah dia yang buat games ini.

2. Selain daripada Tulang Besi, Webmaster Perisik Rakyat, Greenboc atau nama sebenarnya Zulkifli Harun, Webmaster Teluk Bakong, Aduka Taruna dan beberapa orang seperti malik dll selalu menulis bahawa Songkok Putih terbabit dalam penulisan-penulisan gelap dan ini tidak mustahil SP membuat perkara yang sama.

3. Mereka-mereka ini dipercayai SP ialah BatuApi (sayalah tu), Penambak Babi, Ali Zaidan, Macam Orang Gila, Wan Ziarah Sufi, Kayu Kelat dan banyak lagi. Untuk menambahkan keyakinan bahawa mereka-mereka ini adalah Songkok Putih, kita mesti dan perlu memainkan peranan untuk mengacau blog ini dengan serangan bertubi dengan mengatakan awak adalah Songkok Putih.

Serangan bertubi-tubi dengan pelbagai nick boleh meyakinkan orang ramai atau pembaca seolah-olah ramai yang tahu Songkok Putih menyamar menggunakan nama lain selain TKO.

Dengan rasa bersalah saya perturunkan games yang diemailkan kepada saya dengan nick Kajang (tapi saya rasa Songkok Putih sengaja menggunakan nick ini untuk tujuan mengelirukan) untuk anda melihat sendiri bertapa tidak berkemanusiannya Songkok Putih terhadap insan mulia si Tulang Besi.

Games 1
........


Games 2

------


Main dengan tanggungjawab sendiri. Saya tak bertanggungjawan atas apa-apa kerosakkan yang berlaku pada anda dan PC anda.

Kod Games

Games 1
........
embed allowfullscreen="true" allowscriptaccess="never" flashvars="gameId=RaBTAvGsnqzc" height="400" name="flashContainer933936518" quality="high" src="http://data.pictogame.com/gc/gc2.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="400"> /embed>

Games 2
------
embed allowfullscreen="true" allowscriptaccess="never" flashvars="gameId=UZABreBhWCtG" height="400" name="flashContainer962932791" quality="high" src="http://data.pictogame.com/gc/gc2.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="400"> /embed>




* Boleh lulus ke artikel ini di laman TKO kalau saya submit news?

4 ulasan:

  1. aku luluskan aku kan songkok putih
    wakakakka

    BalasPadam
  2. SP ni, Allah pun berani ditipunya....

    SP .. SP .. tunggulah saat kehancuranmu pasti tiba.

    BalasPadam
  3. Adeh...game ni senang ja kot nak buat...xyah nak masuk bilik IT PAS pun...hahaha

    BalasPadam
  4. malik?
    ada bukti ke?
    Cakap guna kepala lutut memang mudah

    SP SP SP
    baik tulis BP
    On te move minyak pelincir antarabangsa

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog