Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 10 April 2010

Antara Tulang Besi dengan Tok Guru Haji Abdul Hadi

Sambung lagi perbandingan kepimpinan yang agung dan membongkar penyelewengan PAS. Sebelum ini saya telah membuat perbandingan antara Kickdefella dengan Tok Guru Nik Abdul Aziz dalam tajuk Antara Kickdefella dengan Tok Guru Nik Abdul Aziz.

Saya sambung pula dengan pakar pendedahan masa kini yang unggul, Tulang Besi dengan falsafah khabar angin adalah benar.




1. Tulang Besi

Ahli PAS yang tak bayar yuran, walau bagaimanapun beliau begitu komited untuk membetulkan parti PAS daripada anasir UMNO dan faksi-UMNO. Beliau mendedahkan penyelewengan Presiden, Timbalan Presiden PAS. Timbalan Mursyidur PAS, SU juga tidak ketinggalan dalam pendedahan bahawa mereka semua adalah tamak harta dan ingin bergabung dengan UMNO.

Beliau banyak mendedahkan maklumat-maklumat yang tidak dapat dicapai oleh semua ahli PAS. Pendedahannya adalah semata-mata kerana kasih sayang kepada PAS.

2. Tok Guru Abdul Hadi Awang

Walapun Presiden PAS, dikatakan warak dan mengajar di Masjid Rusila tapi dia adalah seorang yang tamak haloba. Dia ingin bawa PAS bergabung dengan UMNO. Dia juga dengki kepada Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Meneri Malaysia bila Pakatan rakyat memerintah.

Dia ada agenda tersembunyi, mulut sahaja manis tapi hati busuk kerana tamak dan inginsangat dan bergabung dengan UMNO bagi mendapatkan kekayaan.

Dia pengkhianat Pakatan rakyat.


SIAPA PILIHAN ANDA?
SIAPA YANG BENAR?
SIAPA YANG ANDA PATUT PERCAYA?

6 ulasan:

  1. OOooo patutlah blogger celaka pilih TB, saya tak tau pun dulu...

    Dah tau sekarang lagi benci pada TB

    BalasPadam
  2. saya pilih najib jer la lagi senang..

    BalasPadam
  3. Tak ada blogger macam ni pun tak apa....dah sampai boleh melihat apa yang ada dalam hai perut seseorang..hebatnya yer.....tapi tak bergelar alim ulama atau tok kiyai atau mufti.....

    Mulut saja manis tapi hati busuk..itu ucapan blogger ini...dia tau pulak yer dalam hati orang.......hebat...jangan jadi macam firaun sudahlah yer..

    BalasPadam
  4. ko pilihlah Najib=APCO/UMNO Zionist Israel..klau masuk neraka pun same2 lah ek..jgn menyesal selagi ader hayat dikandung badan...taubat..

    BalasPadam
  5. semoga allah s.w.t memberi seribu hidayah dan petunjuk untuk beliau ini bertaubatinsyallah...

    BalasPadam
  6. tb? apa itu tb? taik babi? haram tu...aku pilih ulama la... senang je soalan tu..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog