Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 15 Jun 2010

Kenapa bodoh sangat?

Saya rasa saya perlu tinggalkan blog ini sebagai kenangan sebagaimana saya maklumkan sebelum ini blog ini semata-mata menjawab tuduhan jahat, liar dan fitnah oleh blogger "celaka" sebagaimana yang disebut oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

Kita sudah maklum dan tahu TGNA tak suka menggunakan bahasa kasar malah dalam muktamar baru-baru ini pun beliau menegur perwakilan. Tapi soal blogger TGNA begitu keras dan perkataan blogger celaka dikeluarkan menunjukkan mereka ini adalah penulis-penulis jahat yang merosakkan jamaah Islam.

Tuan Guru Haji Abdul Hadi juga menyebut beberapa kali mengenai perkara ini, malah dalam ucapan penuutupnya beliau memperingatkan tentang bagaimana Nabi bermimpi dengan seksaan kepada penyebar fitnah dan buat kerja jahat seperti blogger celaka.

Usaha memburuk TGHH dengan membuat persepsi buruk kononnya TGHH sombong dan sukar didekati telah dibuat cubaan. Usaha ini mirip bagaimana UMNO mengambar TGHH ini seorang yang ektrimis seperti penyebaran Amanat Haji Hadi dan lain-lain.

Blogger celaka telah memulakan usaha ini dalam siri mencari pengaruh kononnya TGHH sukar menlayan orang. Anda boleh menonton siri video blogger celaka anda the gengsnya di bawah:-
Video 1



Video 2



Video 3



Kalau anda seorang yang berfikiran terbuka, tahu berfikir dengan baik dan tahu membezakan. Anda tontong video di bawah ini. Kemudian bayangkan si Aduka blogger celaka ini buat macam itu juga dengan TGNA?
video ini


(Bagaimana kalau blogger celaka datang dan bertanyakan soalan pada masa ini?)

Kenapa perlu masa sibut.
Susah ke nak jumpa TGHH?
Patutlah Aduka celaka ini memilih tarikh TGHH tiada di Malaysia untuk datang ke Rusila. Rupa-rupanya nak tunjukkan bertapa susah nak berjumpa TGHH (Artikel Songkok Putih, webmaster Tranungkite adalah di rujuk dalam hal ini sila baca di sini Presiden PAS bukan penjual kerepok lekor)

Saya setuju dengan SP hanya datang Rusila, tanya banyak mana soalan. Kenapa perlui masa TGHH ada agenda, masa TGHH nak ke luar negara?

Tak payah nak buat baik nak tolong sarungkan selipar kepada TGHH, Aduka and the geng's adalah manusia yang berhati busuk merancang untuk memburuk-burukkan TGHH.

Kenapa bodoh sangat dalam hal ini?
Ali Bagan tahu jawapannya.

4 ulasan:

  1. salam,

    apa punya keja la puak2 ni. memang dah takde keja dah,hanya keja nak jatuhkan tok guru je.

    aku nak tanya ko adukatarakguna dan geng2 ko, sape yang upah ko wak keja bodoh tu? brapa yang ko dapat upah? ko nak jatuhkan tuan guru president dan ko nak naik kan siapa? rahman bangang ke? hahaha xlayak lansung kalau ko nak naikkan si rahman bangang tu...

    puak2 pas refome ni duk ulang UG, memang bodoh dan bebal lah, kan tuan guru dah tutup cite UG, yang puak2 ko ni duk sebut lagi kenapa? memang otak udang dan tengah mabuk barbican kot ko neh...

    BalasPadam
  2. upah?? hehehe...

    Allah yang bagi upah kepada aku, upah yang berbentuk keselamatan pergi-balik dari KL ke Pengkalan Chepa... siap dapat balik on-time lagi walaupun masa pergi (Jumaat Malam) tiket bas habis! selebihnya (perbelanjaan) adalah dari poket sendiri. InsyaAllah

    BalasPadam
  3. Memang sangat bodoh sebab otak dah kat kepala lutut, hati sungguh busuk, sombongnya, menunjuk2 hebatnya tinggi melangit.....so... blogger celakalah jadinya !

    BalasPadam
  4. kita dok maki hamun buat apamenda PENYAKIT BESAR dalam umat islam yang mesti di khutbah dan diceramah atau dialog oleh orang kuat agama baik kerajaan ngo pendakawah bebas ialah MUNAFIK

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog