Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 28 Ogos 2010

Projek Ziarah Rumah Ayah Chik..

Projek Ziarah Rumah Ayah Chik... ah sudah tukar nama ke? Tak main langgar-langgar lagi sekarang? Berbulan aku tunggu surat rasmi kepada Dr Kayu yang nak diberikan. Dengar cerita draf surat dah dibuat, tapi tak dihantar mungkin tak cukup duit nak beli stem agaknya.

Apa pun bulan puasa ni kita kena bersangka baik. Sebaik dan semulia hati geng PAS-Reform. Memang kentoi projek baju pun boleh lingkup.


Aku tak nak nanti projek ziarah rumah Ayah Chik benar-benar terjadi bukan Ayah Chik yang dizairahinya tapi sekadar ziarah rumahnya, ambil gambar tangga, dapur dan reban ayam di bawah rumah....

Ada lebih baik ziarah sahaja Mat Said MB Terengganu, sekurang-kurang dapat sebiji netbook syarikat TC (Terengganu Computer) atau sekurang-kurang pendrive 8G yang baki daripada pemberiaan Mat Said kepada Murid-murid dan cikgu di Terengganu. Boleh ganti notebook engkau yang rosak tu!!!

Engkau orang boleh baca panjang di sini Projek Ziarah Rumah Ayah Chik bersama 4 soalan, Syawal ini.

8 ulasan:

  1. pak mat melaka28 Ogos 2010 7:29 PG

    aik bulan posa pun batuapi masih menyala lagi ye

    BalasPadam
  2. Nabi berperang di bulan puasa.. dan banyak peperangan berlaku di bulan puasa.

    Musuh Jamaah ini tak boleh dibiarkan. Tak dengar ucapan muktamar 2006 di Putik pasal anai-anai ke pak mat melaka? Ucapan dasar pas bukan mainan atau bacaan macam akhbar UM. Dia harus dihayati.

    BalasPadam
  3. pak mat melaka28 Ogos 2010 4:41 PTG

    ek ele ,fitnah tu,musuh jemaah dari luar boleh halau aje dgn penyapu kontot tapi musuh jemaah dari dalam yg masih lagi berkerjasama dgn harusani zakari nak bawak pas join UG tu mcm mane pulak,dulu kata dah tamat kisah ug tapi tiba2 yg pi jumpa sahibusamaha tu buat apa,kan ke dah tahu maupitih tu ulau kepala dua,ada agenda le tu

    BalasPadam
  4. pak mat....
    bulan puasa ni...Harusani tu pimpinan UMNO No berapa...kalau ada bukti lapor ke badan disiplin parti...kalau nak merapu, ikut sedap mulut baik duduk diam...jangan duk jadi parasit dalam jemaah

    BalasPadam
  5. pak mat melaka31 Ogos 2010 9:13 PG

    kat tanpa nama tu,ada ke pakmat sebut harusani tu ahli atau pimpinan umno,sape yg merapu dan sape yg sedap mulut,mcm batuapi pulak tu

    BalasPadam
  6. lu pi mana ni,lu dah pi jadi baraci umno ke

    BalasPadam
  7. Kata bodohkan marah, tapi memang bodoh.
    Oi Pak Mat! apa bengap sangat hang ni. Yang hang duk marah jumpe Harussani tu kenapa?

    Kalau hang kata hang tak sebut Harussani tu ahli umno ke atau pemimpin umno no berapa, kenapa hang kata bila jumpa Harussani je terus aje dikaitkan UG?

    Hang ni tadak pikir lain dah ke?sikit2 UG.Memang otak umnolah hang ni. sengaja nak bagi isu UG sentiasa didengari walaupun sudah cuba dihapuskan.

    Memang sah Pak Mat adalah Umno tulen yang sebetulnya layak sebagai batu api walaupun nicknamenya bukan batu api.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog