Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Isnin, 22 November 2010

Blogger UMNO menipu dan mencuri duit tabung derma

Saya beberapa kali menulis bahawa Tulang Besi @ Seluaq Dalam telah mengelap wang tabung guaman lebih daripada RM10 ribu, tanpa sebarang makluman mengenainya konon dia ada membuat tuntutan guaman terhadap PAS. Saya tahu pembaca tak nak saya panjangkan cerita ini, saya STOP.

Beberapa minggu sebelum ini, riuh rendah di kalangan geng-geng blogger UMNO bahawa laman AIDC yang antara paling kuat membuat tohmohan terhadap DS Anwar Ibrahim ingin menutup operasinya.

Maklumat yang saya terima dua pengendali laman ini, tidak mampu membayar kos operasi dan bercadang untuk menuntup laman berkenaan. Laman tersebut tidak dikemaskini mulai daripada 31 Oktober 2010 sehingga 19 November 2010.


Pengendali laman UMNO biasalah "mentedarah" wang upahan yang tinggi. Kalau tak ada wang, mereka tak bergerak. Itu sebab wang rakyat habis untuk membesarkan "tembolok" mereka ini. Tak ramai tapi 'kuat makan'.

Setelah 20 hari menipu, dengan kutipan dana "SAVE AIDC CLUB ANTI-ANWAR" mereka telah mula beroperasi pada 20 November 2010 yang lalu. Rupanya modus operandi hampir sama juga dengan blogger celaka di dalam PAS. (Perkataan blogger celaka adalah ungkapan TGNA, saya sekadar menyatakannya sahaja)

Blogger celaka ini ada menulis (entri terbaru lamannya) kononnya dia berdoa dihadapan Allah mengangkat tangan tinggi. Setahu saya Nabi telah menyebut, ada orang yang berdoa tetapi makan dia, minum dia, pakaian dia daripada sumber yang haram. Doanya tak ke mana. Apatah lagi kalau dia pengadu dumba dalam Jamaah Islam dengan tuduhan yang tak berasas kepeda pimpnan PAS tanpa bukti yang jelas. Hanya sekadar nak marah kerana tidak tawarkan jawatan apabila Pakatan Rakyat menang!

Duit tabung perlukan audit yang jelas, jangan main kutip sesedap hati atas simpati orang ramai, macam peminta sedekah yang selalu datang dengan muka "kesihan dan simpati" tapi hati di dalam berulat!!!

Berbalik kepada blogger UMNO. Dulu suka sangat kata kepada PAS, minta derma, edar 'tempurung'. Sekarang siapa yang nampak terdesak tak cukup duit nak 'minum-minum' akhirnya auta sesama sendiri.

Tahniahlah kepada 2 pengendali laman AIDC dan juga 2 rakannya, Panglima Perang Siber serta Pejuang Maya. Berapa "duit hang dapat" buat operasi bantu promosi AIDC? Saling tak tumpah macam budak kecil bangla yang bawa 'cetung' di warung-warung mengemis mencari sesuap nasi!!

3 ulasan:

  1. bro, salah tuh fakta hang...Pang5 dan pejuang maya bukan tenaga penggerak. Maklumat yg dapat tuh tak betoi..sah2 hang kena kencing...

    jadi blogger jgn dpt info hear say..fitnah namanya..

    BalasPadam
  2. engkau baca tak betul-betul, Pang5 dan pejuang maya tukang promosi

    BalasPadam
  3. sungguh pelik blog ini rasanya mereka bukan org umno tulen...isu yang diangkat adalah mengenai yahudi, islam liberal dan amerika...bukankah ini isu yang selalu dimainkan oleh kumpulan Islam di Malaysia termasuk PAS.

    Satu persoalan bagaimana dengan pembabitan anwar termasuk rakaman audio visualnya di dalam laman tersebut.. seakan visual benar ..hum

    Pak Kaduk

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog