Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Khamis, 4 November 2010

Tahniah kepada muslimat yang pukul Ketua Puteri UMNO Kuala Krai

Hari ini saya terbaca petikan berita daripada akhbar Utusan Malaysia Online "Ketua Puteri UMNO Kuala Krai diserang ketika rayu undi". Akbar Utusan Malaysia sudah pasti akan mencari berita sensasi untuk dimanipulasikan, apatah lagi suasana pilihan raya kecil yang mana mungkin beritanya boleh mengubah pendirian pengundi atas pagar.

Bukan percaya sangat, tapi sebagai pengguna online memang seharusnya membaca daripada semua sumber termasuk sumber musuh.


Antara petikan akhbar Utusan Online adalah seperti berikut (link);

"GUA MUSANG 4 Nov. - Ketua Puteri UMNO Kuala Krai, Suzaini Adlina Mohd. Shukri, cedera diserang seorang wanita dipercayai anggota parti lawan ketika sedang merayu undi di Sekolah Kebangsaan Cina Gua Musang di sini dalam pilihan raya kecil Galas hari ini.
Dalam kejadian 11.30 pagi itu, Suzaini Adlina, 37, diserang dari arah belakang oleh wanita itu yang menggunakan tiang bendera menyebabkan beliau cedera di dahi dan hidung."
Suzaini Adlina diserang dari arah belakang menggunakan tiang bendera menyebabkan dia cedera dahi dan hidung.

Tergelak sampai tertonggeng aku, rupanya Ketua Puteri UMNO Kuala Krai dahi dan hidung dibelakang kepala. Cacat atau juga mungkin pernah dilahirkan kembar siam!!!

Bahloi punya wartawan akhbar Utusan Malaysia!

Tak perlu tulis panjang dalam isu ini, tahniah kepada muslimat yang berkenaan, kalau boleh selepas ini pukul sekali dengan sepanduk! Lagi baik pukul juga wartawan Utusan!

2 ulasan:

  1. Rasanya mungkin cara penulisan sahaja tak betul

    BalasPadam
  2. Wartawan tu nak kene belajar balik kot. Masa aku tengok berita TV3, Puteri kata selepas dua kali dipukul belakang kepala dia berpusing. Masa tu dia dipukul lagi hingga luka dahi dan hidung.

    Tapi yang best tu dia kata "Nak lawan balik tak tergamak sebab orangtua". erkkkkssss????

    Aku Yang Bingai
    Cerai Sebab Takut Bini di Tendang Terajang

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog