Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 4 Januari 2011

Tamat, jika memahami hasrat hati kecil TGNA

TGNA membuat kenyataan ringkas dan padat hanya difahami orang yang benar-benar ikhlas dalam perjuangan Islam yang dinamakan PAS yang mempunyai uslud tersendiri. Kenyataan adalah seperti berikut;

Ekoran beberapa kenyataan yang mengelirukan berkaitan pertemuan saya dengan KDYMM Yang Dipertuan Agong, Tuanku Sultan Mizan baru-baru ini, saya suka menjelaskan seperti mana berikut :

Sewaktu saya berada di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian, saya telah dikunjungi oleh Tun Abdullah Ahmad Badawi yang membawa titah KDYMM Yang Dipertuan Agong, Tuanku Sultan Mizan meminta saya mengadap baginda bersama-sama beberapa orang pemimpin termasuk Dato’ Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang ke majlis santapan malam di Istana Terengganu, yakni istana baginda di Kuala Lumpur. Atas dasar menghormati dan menjunjung titah Tuanku saya telah menghadiri majlis tersebut.


Adalah sangat tidak beretika dan tidak beradab bagi saya untuk menceritakan apa-apa yang menjadi perbualan semasa mengadap.

Oleh itu, saya menyeru semua pihak sama ada media atau mana-mana individu supaya tidak membuat andaian yang  tidak menentu dan berharap dapat menghentikan sebarang kenyataan yang tidak tepat demi menjaga kehormatan dan nama baik pihak istana.


Terima kasih. Wassalam.



Sidang Media 4/1/2011
(Telah ada orang menyiasat SE ada tak di majlis ini. Gambar ini ori daripada BA@SE atau geng's SE. Kalau geng's SE mestilah kaki, tangan, kepala harakah. Tapi sudut gambar berbeza dengan versi harakah (?). BA ambil sendiri, atau 'kaki' BA atau Geng TGNA atau Geng Presiden??) 





11 ulasan:

  1. UN Observer berkata…
    Ucapan Terima Kasih kepada TG Pres dan Timb Pres PAS diatas segala bakti yang dicurahkan selama ini. Tindakan untuk tidak mempertahan jawatan pada Muktamar akan datang memberikan gambaran PAS sebuah parti yang amat matang dan kepimpinan memahami situasi semasa dalam era yang pantas dan terbuka dunia tanpa sempadan kini. Jemaah akan tetap mengenang kepimpinan besar ini sepertimana pemimpin pemimpin terdahalu yang banyak berjasa kepada parti. Kepada Pres dan Timb Pres yang baru dan bakal di pilih, jemaah berharap dapat meneruskan dan memenuhi tuntutan semasa dan rakyat secara umum di Malaysia. Parti PAS terus maju jaya.

    BalasPadam
  2. un OBSERVER TERIMA kasih atas usaha anda membangangkan diri anda. segala usaha anda menjahanamkan pas dah berakhir, jadi bawak lah berehat sementara ada isu fitnah baru dan mana tahu lebih mengancam dari hari ini. semoga UN terus memdajalkan pas dimasa akan datang. pas lebih berjaya tanpa orang seperti un.

    BalasPadam
  3. UN buat lawak bodo hahahaha
    UN bole Lu sebut pemimpin yg Lu nak naikkan jd pres dan timb pres pas. wa nak tengok huhuhu

    BalasPadam
  4. bukankah tuan guru hj hadi berada di london pada hari pertemuan tu? macam mana tgna boleh kata tg haji hadi ada sama? isy, pelik ni.

    sah silap teknik ni. i smell something fishy lah. nasha tak ada sama ke? kalau ada cakap ada. kalau tak ada cakap tak ada. baru jelas.

    masa "buat keja" dulu tak pernah rujuk pada tgna pung. ni terpaksa pula 2 orang wakil dari terengganu kena jumpa tgna supaya jaga nama baik istana terengganu. masa "buat keja" dulu tak terlintas pulak pasal istana.

    BalasPadam
  5. Hussin jumpa di Rusila 7 Jan 2011 dan utk debat 31 Jan 2011 di Ureka, jangan lupa datang saya nak lihat kenjatanan anda!

    BalasPadam
  6. kenyataan media tgna :"Oleh itu, saya menyeru semua pihak sama ada media atau mana-mana individu supaya tidak membuat andaian yang tidak menentu dan berharap dapat menghentikan sebarang kenyataan yang tidak tepat demi menjaga kehormatan dan nama baik pihak istana."

    utk barua laknat hussin, hang baca kenyataan tok guru ni!

    BalasPadam
  7. woi batu, kompem ke 7hb nih? aku nk amik cuti dtg dari kl nih.. lu ckp bebaik, nti rugi lak cuti aku.. hehe

    BalasPadam
  8. batuapi,

    banyak komen2 aku mati gitu je. ko cabar aku jumpa di rusila pula? untuk apa? kalau dalam blog kau pun hampeh, aku dah boleh agak piawaian kau.

    kalau bersemuka dengan jk pas pusat dan dewan2 aku boleh hadir untuk berdebat dengan kau. itu piawaiaan aku. kalau setakat rusila di mana berhimpun pas ganu, tak payah lah. throw my time only.

    BalasPadam
  9. usen,
    7 Jan 2011 program Aduka, saudara boleh minta kepastian Aduka, saya sekadar turut hadir.

    hussin,
    7 Jan 2011 kawan baik hang yang nak langgar hadi takkan hang tak nak join sekali!! LANGGAR HADI SUNAH ISLAM kan??

    BalasPadam
  10. Husin cari alasan nak ngelak jumpe Batu api. padahal takdak telur..berani komen dalam blog aje..tapi pengecut kat luar sbb ada misi tertentu. itu yg bagi alasan macam2.

    Padahal jumpa secara face to face lagi bagus untuk pencerahan terhadap fitnah yang ditaburkan berbanding duk berhujah kat blog aje.

    Kat blog, nak bohong berlori2 pun boleh..tapi kalu face to face..aku ingat terkedulah ko husin..itu yg ko takut nak bersemuka...lu anak jantan?kalau anak jantan, jangan cari alasan..

    BalasPadam
  11. sahih batu api ialah songkok putih. confirm sesangat. hj yg tak mampu berhujjah selain dari mencari kesalahan peribadi lawannya. buruk kelaku dan peribadi sendiri tak nampak.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog