Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Rabu, 5 Januari 2011

Wan Ji @ Al Bakistani - Hujah bodoh lawan hujah bodoh

Setelah tak terjawab akibat dia fitnah Ustaz Zaharudin bersama Zainulfaqar, Wan Ji mula berhujah merapu dengan artikel terbarunya "Keluhan Pengundi Pas Yang Patut Pimpinan Pas Lihat".

Anda patut baca bagamaina Ustaz Zaharudin menantu Presiden memberikan penjelasan akhirnya telah menunjukkan fitnah yang ditaburkan oleh Wan Ji. "Penjelasan dan Nasihat terbukan kepada Ustaz Wan Ji"

Ustaz Zaharudin mencabar Wan Ji mengemukan hujahnya (debat) hatta di rumah Wan Ji sendiri sebelum 1 Februari ini. Kita lihat bagaimana Wan Ji ada kejantanan atau tidak!!


Wan Ji kononnya nak menunjukkan orang tak suka isu pertemuan pimpinan PAS dengan Agong dan UMNO dengan memberikan contoh 2 orang nak keluar PAS di FB.

Tergolek aku bila membaca inilah hujah Wan Ji yang terlalu dangkal. Patutlah memalukan PAS dalam debat baru-baru ini yang aku pun malu nak sebut.

Kalau hujah bodoh macam ini, nak selori pun aku boleh bagi!

Contoh paling mudah hang pi laman Ummi Hafida, http://srikandi7.blogspot.com/
Baca komen tersebut yang bertimbun macam komen di FB. Ini baru aku ambil laman Ummi.

SATU;

Dulu saya percayakan Anwar, saya percayakan PAS tapi sekarang melihat pendedahan ini saya telah mula mencari kebenaran.

DUA;

 hisham said... aku bukan ahli umno...bukan juga penyokong mana2 parti.
aku pernah pangkah pas dalam PRU yg lepas2.
tapi aku benci anwar serta pemimpin2nya dari orang melayu yang jual bangsa dan ugama.
Klik di sini

Kalau setakat ambil komen di FB, komen di blog tu bukan orang panggil boleh buat hujah konkrit. Takka ini pun tak tahu?

JANGAN LUPA YA!!



DAN DEBAT SUHAIMI DENGAN ADUKA!

4 ulasan:

  1. dulu minat 1G skrg tidak lagi...5 Januari 2011 3:52 PG

    kita tunggu sape yg kena!!! selamat cover diri 1G al-barbicani

    BalasPadam
  2. Ustaz Wanji merasakan dirinya hebat, sebab tu minta debat dgn Ustaz Zaharudin di Universiti atau Dewan Perhimpunan Cina sedangkan masalah yang yang timbul adalah berkaitan fitnah yang dibuatnya kepada ustaz Zaharudin. Sepatutnya selesaikan dulu dakwaan@fitnah yang dibuatnya terhadap ustaz Zaharudin, baru la boleh cerita perkara lain. Nak melibatkan pelajar universiti plak dah...!!!

    BalasPadam
  3. lu kalah ke menang ke tetap kene celaan jugak bro... hahaha lagi2 dr geng TB & 1G.... depe tunggu je sape lu sebenarnyer.... caya la aduka umpan lu sudah kena.... err lu pakai umpan apa arrr....

    hot smile...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog