Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 26 Disember 2009

Gaji 6 X Exco masih minta sedekah

Abdul Rahman Abdul Talib dalam blognya Malaysia Waves meminta sedekah untuk hadir ke Konvesyen Blogger PAS 2009. Katannya dia tidak ada wang untuk datang ke Konvensyen berkenaan dan tambangnya adalah RM1000.

Dia menyertaan akaun bank untuk pelayar masukkan wang derma untuk dia beli tiket kapalterbang berharga RM1000. Dia sebut digagal untuk dapatkan bayaran murah untuk pulang dan dia juga gagal dapat sponser.

Abdul Rahman Talib atau Tulang Besi munafik besar. Penipu dan pembohong. Dia menulis artikel itu yang dipostkan pada 18 Disember 2009 Sila rujuk blognya dan blog Perisik Rakyat.

http://www.malaysiawaves.com/2009/12/tulang-besi-mungkin-tidak-dapat-hadzir.html

http://perisik-rakyat.com/2009/12/tulang-besi-mungkin-tidak-dapat-hadzir.html
(Dulu aku suka laman Perisik Rakyat, sekarang aku benci!!!!)

Penipu dan pembohong a.k.a Munafik moden.

1. Dulu kata gajinya 6 X gaji Exco Kelantan Husam Musa. Pasal itu dia tak berminat sangat nak jawatan CEO. Walaupun Dato' Hassan Ali tak bagi.

Saya letak paling murah untuk gaji Husam ialah RM5000 sebulan. Jadi gajinya RM30,000 sebulan. Takkan tak boleh bayar RM1000 kapal terbang. Isteri awak ada di Malaysia. Adakah awak nak bawa gundik sekali ke?

2. Minta sedekah. Beri akuan bank kepada pengujung, sedangkan Tulang Besi dah ada di Malaysia. Munafik. Berani munafik ini bersumpah dia tak ada di Malaysia semasa menulis? Saya cabar munafik ini bersumpah.

3. Hadir di Konvensyen PAS berbaju merah. Selepas itu menghilang diri. Saya sempat ambil gambar. Nanti saya akan tunjuk gambar tersebut bila dia nak menipu lagi. saya tunggu sumpahnya. Saya juga ada gambar dia minum dengan beberapa orang sebelum itu. Tulang Besi jangan nak bohong!!!!!

Saya adalah orang yang tertipu bila saya masukkan wang dalam akaunnya. Tak apa, saya maafkannya. saya halal dunia dan akhirat. Saya anggap sumbangan itu jika dia makan jadi nur untuk dia insaf dan jadi manusia yang mulia."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog