Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 26 Disember 2009

Konvensyen Blogger PAS satu tindakan ke belakang ke?

Saya terbaca satu artikel di laman MindaRakyat yang bertajuk "Konvensyen Bloggers PAS 2009: Satu tindakan terkebelakang!!" yang di tulis oleh A Mum of Three Mohd yang mempunyai blog sendiri di sini

Saya tunggu beberapa hari ingin melihat sejauh mana artikel ini menjadi perdebatan dan copy & paste di internet. Syukur saya terbaca artikel terbaru daripada tuan punya blog mengenai perkara ini.

Artikel ini Konvensyen Bloggers PAS 2009: M3M Mohon Maaf bagi saya adalah sifat ikhlas yang ditunjukkan oleh penulis dan sepatutnya di contohi oleh penulis-penulis blog lain terutama Tulang Besi yang berdendam kerana tidak mendapat jawatan CEO.

(http://motherof3mohd.blogspot.com/2009/12/konvensyen-bloggers-pas-2009-m3m-mohon.html_ )

Bila PAS membuat Konvensyen bagi ahlinya sepatut tidak ada perkara yang berbangkit. Sama perti PAS membuat usrah. Takkan tak boleh. Apakah PAS nak berbuat sesuatu kena beritahu dahulu kepada rakan Pakatan Rakyat?

Ini satu pemikiran yang agak sempit dan memang sengaja untuk memburukkan Pemimpin PAS dan jika kebetulan pemimpin itu yang di musuhi.

Saya mencadangkan agar penulis menulis selepas buat Konvensyen Boller PAS, perlu ada satu lagi Konvesyen Blogger Pakatan Rakyat.

Satu tulisan daripada Greenboc di rujuk
http://greenboc.blogspot.com/2009/12/konvensyen-blogger-pas-untuk-membtnkan.html

Satu persepsi yang cukup tidak baik kepada 3 pimpinan PAS. Tuan Ibrahim dulunya menjadi calon ganti Abdul Hadi Awang juga menjadi sasaran blogger ini kerana tidak memenuhi hasrat dan fikirannya.

PAS mesti ikut semua idea blogger ini, barulah PAS berjaya. KAH KAH KAH!!!!!

Kenapa suka sangat buat sangkaan buruk kepada orang lain sehingga apa yang orang buat semua tak betul??

Jadi ahli PAS tapi rasa diri lebih hebat daripada yang lain menginggatkan saya kepada Iblis dan Adam.

Satu tulisan Penarik Beca dirujuk juga
http://penarikbeca.blogspot.com/2009/12/membtnkan-blogger.html

Membuat andaian pelbagai reaksi menunjukkan penulis mengalamani komplik diri dan ada rasa bersalah. Tulis apa-apa Bakaq, hang setakat dapat maklumat daripada Wan Jo, JiwoKelete.

Patutnya hang tanya dia. Dia pi tak?"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog