Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 5 Oktober 2010

Alfatihah untuk bekas wartawan Watan

Saya ingin mengambil kesempatan, walaupun agak lewat untuk mengucapkan takziah kepada keluarga Samsuri Roslan atas kepemergiaanya menemuai Allah s.w.t.

Samsuri Roslan bekas wartawan Watan seorang yang gigih, cergas dan minda terbuka. Banyak membantu mengerakkan usaha-usaha dakwah dalam arena penulisan dan media cetak.

Saya pernah menulis di blog ini mengenai "Pertemuan 4 Mata antara Ustaz Fadhil Noor dengan Dr Mahathir Mohamad" dan dalam tulisan berkenaan saya ada menyebut nama Samsuri.

Ustaz Fadhil Mohd Noor juga ada membuat berjumpa tertutup dengan Dr Mahathir Mohamad, pertemuan 4 mata juga tanpa melalui Majlis Syura Ulama. Pertemuaan ini telah didedahkan oleh seorang wartawan Harakah dan dia masih lagi wartawan Harakah sehingga kini dengan menggunakan nama pena Baharuddin Nor pada akhbar Watan dan artikel ini diluluskan pada muka utama oleh seorang wartawan Watan pada masa itu ialah Shamsuri.


Samsuri dihari-hari akhir

Jenazah Samsuri diusung untuk dikebumikan

Sebenarnya banyak perkara yang abstrak dalam perjuangan Islam (PAS) yang tidak difahami oleh sesetengah dikalangan kita kerana kita terlalu tak'sud dalam sesuatu perkara menyebabkan kita akan merasai orang lain selalunya salah dan tidak berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog