Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 25 Disember 2009

"Tops Muslim" Hadi dimana?

Bersyukur kita apabila Mursyidul Am PAS telah disebut sebagai orang yang ke-42 "Tops Muslim". Ini tercatat apabila The Royal Islamic Strategic Studies Center untuk pertama kalinya menerbitkan buku "The 500 Most Influential Muslims In The World" tahun 2009.

Rupanya perkara ini adalah kesempatan bagi sesetengah blog untuk menunjukkan bertapa bodohnya pemikiran mereka.

Bangang mana entahlah menulis di blognya

"Maka, jerit payah Hadi Awang kerap habeskan duit party berdaftar dan berjuang di Malaysia untuk ulang-alik ke luar negara berbaloi. Walau kedudukan ini bukan fakta, hanya persepsi yang tidak terperinci, kita just ambil maklum sahajalah."

Blogger-blogger bangang telah memulakan jarum jahat dan bodohnya. Ada yang secara simbolik dan ada yang terbuka untuk melaga-lagakan kepimpinan Tuan Guru Nik Abdul Aziz dengan Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang. Kononnya Hadi tak terkenal pun!!

Bodoh
Bodoh
Bodoh !!!

Pemikiran bodoh kerana kurang membaca
Pemikiran bodoh kerana sengaja nak buat jahat
Pemikiran bodoh kerana busuk hati

Baca links ini;
http://www-cgi.cnn.com/ASIANOW/asiaweek/features/power50/p5026-30.html

Bodoh macam makan sambal lada.
Lagi pedas lagi makan. Selepas itu terjilir, berair mata!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog