Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 25 Disember 2009

Bloggers terpaksa “Berkorban Apa Sahaja” demi menyelamatkan Tun Teja?

Satu tajuk artikel pada satu blog yang menarik untuk di ulas, bukan untuk di baca "PAS Umpana Tun Teja. Bloggers Umpama Hang Tuah. Mahu Menyelematkan Tun Teja Dari Megat Panji Alam, Anak Raja Terengganu"
Bertulis lagi penulis blog ini dengan perkataan ini "Pengajarannya, Bloggers terpaksa “Berkorban Apa Sahaja” demi menyelamatkan Tun Teja dari dimangsakan oleh Megat Panji Alam, anak Raja Terengganu."
Memang bangang!!

Hang Tuah nak dijadikan contoh, hikayah yang tak ada bukti kesahihah, Melayu dibohong oleh penjajah dengan legenda. Melayu syok sendiri!!

Bodoh-bodoh-bodoh.
Hang Tuah yang menikam sahabat sendiri kerana taat kepada Sultan! Sultan pula sultan zalim!!

Bodoh Bodoh!!
Memang blogger patut jadi bodoh dan bangang, tikamlah member sendiri, tikamlah kepimpinan sendiri agar cita-cita "sultan" tercapai. Biar negara kekal dengan sultan yang zalim. Biar blogger bangang dapatlah hadiah persembahan salinan pakaian laksamana. Biar Islam terpencil, biar Islam dihina!!

Contohlah Mat Kilau ke, Datuk Bahaman ke, Tok Janggut ke..
Kalau conton Tun Mahathir pun aku tak lah kata bodoh, ada juga jasanya sekurang-kurang jam di Malaysia sama dengan sabah dan Sarawak.

Pemikiran bodoh datang daripada perut yang busuk!!

Bodoh betul penulis blog ini.
Lagi bodoh blog yang menyalin artikel penulis bodoh dan bangang ini.

1 ulasan:

  1. mmg betoi blogger yg menyamakan dirinya dgn hangtuah..mmg jiddan2 bodonya. dia tak baca ke kuda sultan jatuh dlm lobang taik, hangtuah aje yg sanggup terjun dlm lubang najis ... dan dia tak tau ke tun teja tuh dah menjadi tunangan org, masih sanggup melarikan tun teja..huhuhu mmg hangtuah jahil ugama, wala'nya memBABI buta hahahaha...aduss sapa blogger tuh BA?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog