Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Khamis, 25 Mac 2010

Anugerah jenama utama media

Ada kawan saya bertanya kepada saya bagaimana Malaysiakini.com boleh mendapat hadiah Anugerah Jenama Utama Media di Majlis sulong Anugerah Jenama Putra. Dia minta saya komen pasal Harakahdaily.

Saya menyebut sebelum itu portal berita Malaysiakini juga menerima anugerah daripada majalah Asiaweek dan Business Week serta Institut Akhbar Antarabangsa, sebuah badan pemantau kebebasan akhbar yang beribupejabat di Vienna.

Mereka berkerja secara profesional dan tidak mencampur aduk urusan peribadi dengan urusan kerja berbeza dengan Harakahdaily di bawah Zulkifli Sulong yang banyak "main wayang".

Lihat Zainulfaqar, makan gaji dengan Harakahdaily tapi blognya yang dikemaskini, harakhdaily terbiar begitu tanpa sebarang berita. Jika ada berita semuanya berkaitan dengan Tulang Besi dan Khalid Samad. Bukan tak boleh nampak sangat.

Dulu guna duit harakahdaily pergi ke Kelantan, tapi hasilnya yang dibawa balik ialah gambar kereta Ustaz Nik Abdul Nik Abdul Aziz bagi tujuan untuk menyerang peribadi Nik Abdul yang cuba merapatkan dua tokoh ulama TGNA dan TGHH.

Saya kata lagi, kalau nak tahu lebih lanjut cuba baca di blog Penembak Babi, WARTAWAN HARAKAHDAILY TAKDE KUALITI???
Wa ari tu dah hentak mamat ni...tapi tak serik-serik, muka tak malu...kerja ngan harakahdaily (suara pas) tapi duk hentak su presiden (cara tak langsung terpalit kat presiden jugak...) - http://penembakbabi.blogspot.com/2010/03/wartawan-harakahdaily-takde-kualiti.html  


Gambar cilok daripada laman Penembak Babi

Bayangkan kerja dengan harakahdaily tapi bersama dengan Tulang Besi ingin menjatuhkan Presiden PAS. Takkan ini pun Cikgu Pa tak boleh fikir. Sebelum ini dengar cerita Cikgu Pa nak panggil si budak lulusan syariah ni, tapi diam aje. Ada apa-apa ke dengan dia orang ni Cikgu Pa??


Takkan kerana Cikgu Pa dengan Zulkifli Sulong boleh "garu mengaru belakang" masalah serangan kepada Presiden dibiarkan?

Saya tinggal persoalan ini dulu. Nanti saya akan sambung cerita menarik antara Cikgu Pa dengan Tulang Besi pula.

##
Tambahan baru
Sila baca artikel ini HarakahDaily Ok, Tapi....  yang ada maksud berkaitan.

6 ulasan:

  1. cikgu pa dengan tulang besi masa bertemu empat mata ke masa kes aduan tulang besi ke? menarik tu. tulang besi dah makin panas dengan hang, siap kata hang ni kaki sebar fitnah, blogger picisan, yang paling utama dah ngaku tak kenal hang, dulu mati mati kata songkok putih keh keh keh, siap nak bagi hukuman mati tu, marah bebenor tulang besi hang pi bogelkan dia

    BalasPadam
  2. Kalau baca Twitter mamat ni, isu UG pun dia bangkitkan lagi.

    Cth:

    'Kerajaang Perpaduang' ini dikatakan ok sebab highlight Melayu-Islam. Kalau tongkat Musa berada di tangan Firaun, Adakah menjadi mukjizat??

    Maaf, tapi bagi aku orang begini tak ada maruah. Makan dari hasil Pas, tapi gigit dan rosakkan Pas balik.

    rahman Talib mungkin lebih bermaruah dr sudut ini.

    BalasPadam
  3. sapa cakap cikgu Pa jumpa 4 mata dengan TB...selidik elok-elok...

    Aku bukan nak bela cikgu Pa sangat, tapi napa kalau pasal harakah heret cikgu pa...hoi ingat dato KJ pun dominin di harakah

    BalasPadam
  4. Tanpa nama sabar
    Hang kena tunggu dulu cerita aku
    barulah komen, jangan buat tuduhan awal tanpa sebarang maklumat.

    Cerita ini pasti menarik punya.

    BalasPadam
  5. aku bercakap ni dengan maklumat la...bukan pakai tembak bodoh je...ke nak suruhaku sebut siapa dengan cikgu pa masa jumpa TB?

    BalasPadam
  6. releks tanpa nama cool man...kite tunggu artikel strusnya yg BP janjikan, pastu bar bole tembak kau2 pya kalu tak betul. Ini BP, suka kasi bikin suspen sama kita suma...

    wokey bro... bole ka itu macam kalu?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog