Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Isnin, 19 April 2010

Penyamun minta maaf, beri wang saku

Kejadian di Kuantan, tiga penyamun bertopeng sempat meminta maaf dan memberi wang saku kepada mangsa dalam satu kejadian pecah rumah di Kampung Kuala Lepar, Paloh Hinai dekat Pekan, di sini awal pagi ini.

Dalam kejadian pukul 3.30 pagi itu, tiga penyamun yang memasuki sebuah rumah milik seorang peniaga kedai makan memberikan wang sebanyak RM50 kepada anak gadis mangsa sebelum melarikan wang tunai dan barangan bernilai RM3,000.

Terbayang dan terfikir saling tak tumpah perangai penyamun ini sama seperti UMNO. Rompak duit rakyat dengan pelbagai cukai dan samun hasil bumi dalam masa sama dialah yang membantu fakir miskin, orang yang daif dan memberikan kebajikan kepada rakyat..

Kerana duit RM50 itu, anak gadis mangsa rompakan akan memuji-muji kebaikan perompak berkenaan. Boleh buat reload Handphone..

1 ulasan:

  1. selalu jumpa penyamun ni masa balik raya. belasah duit tol dekat 100 sehala, bagi balik 10 hinggit. tu pun kalau guna highway lepas tengah malam.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog