Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 4 Mei 2010

Kickdefella, Tulang Besi & Perisik Rakyat

Episod RM4 juta nampak macam manarik, mencari mangsa. Ibarat yang nak dijerat terjerat dan yang terjerat menjerat. Payah juga kalau tak faham selok belok penulis yang bekerja di gerak saraf. Putar belitnya oii mak datuk!!

Kita tolak dulu laporan SPRM yang nak perkenakan Ariffahmi, mungkin TGNA juga terpaksa menjawab. Sebab dalam hal ini, makan nangka bersama, tapi nasib siapa yang terkena getahnya.

Saya lebih suka kepada awak-awak dulu, yang atas-atas tu tunggu sambungan artikel Husam sasaran sebenar Kickdefella?

Kickdefella ada menulis secara sedar;

Sekian lama saya bersabar. Tetapi bila beberapa blogger yang rapat dengan Husam dan yang mengaku pada saya dibayar oleh Husam mula turut terjerumus dalam permainan ini, maka bagi saya amat senang, saya tiada apa kepentingan lagi dan buat apa saya nak pikul biawak hidup itu lagi.

Kickdefella ada menulis secara sedar juga;


Sementara itu anda boleh baca jawapan Rahman Tulang Besi terhadap jawapan saya dan posting oleh Perisik Rakyat di sini.

Kick ada juga menulis;


Kata orang, kalau kita mahu memerangkap seseorang, jangan ditanya padanya soalan yang kita sendiri tidak tahu jawapannya. Nanti habis kita dan sahabat kita pula yang terjerat. Saya tidak peduli sangat Setiausaha Akhbar Menteri Besar yang baru itu, tetapi saya lebih prihatin dengan Rahman Tulang Besi.

Soalan tambahan untuk direnung bersama.

1. Berapa jutakan dibelanjakan untuk melagakan kepimpinan TGHH dengan TGNA?

2. Berapa upah yang diberikan untuk menyerang beberapa orang kepimpinan PAS seperti Ustaz Nasharuddin Mat Isa, Dr Hassan Ali dan lain-lain dengan UG dan Geng Perpaduang serta pertemuan dalam gelap?

Dua soalan ini rasanya dah cukup untuk pembaca berfikir mencari simpul yang makin hampir terurai..

** Gambar di atas tu orang panggil Poji Black @ Topeng Perak. Aku cilok daripada laman Penembak Babi. Kalau nak best pergi ke laman berkenaan ada artikel best POJI BLACK METAL BENCI HASSAN ALI DAN NIK ABDUH!

9 ulasan:

  1. Salam,
    Siapa yang boleh faham kalau tulisan anda begini? Simpulan mana yang mungkin terlerai? Sila perbaiki penulisan kalau hendak mencerahkan isu ini.

    BalasPadam
  2. pandikar mustar pinang dua batang4 Mei 2010 pada 11:04 PG

    kahkahkah...masih menyala lagi si batuapi ni...ingatkan dah padam da batuapi nya ....seminggu lebih dia tak mengapi api....wah ni dah dapat ide4a2 bagus dari syed kick tu....dia pun mula le nak membakar dgn batuapi dia....api di newraka takkan padam2 selama2nya....tapi batuapi akan padam bila sampai masanya....mungkin bila nasa dah dapat jadi TPM.....dan SI ACAN ALI dah terlaksana cita2nya nak jadi MB selangor .....kahkahkah.....masa tu nanti jasa batu api akan dikenang sebagai org yg berjasa...bila hasrat UG dah tercapai...batuapi dah tak di perlukan lagi...tapi demi nostalgia geng ug ni....boleh le simpan batu api ni di dalam gua batu kapor ke atau kat batu caves ke.....kahkahak....kat sane ada ayahpinpin./......kehekehkehehekehkehehekohpoh

    BalasPadam
  3. kahkahkah...pencacai kick mai dah...woit pandikar UG UG UG ratiblah sampai hang mampos...kahkahkah

    BalasPadam
  4. http://www.facebook.com/photo_comments.php?aid=165334&id=215868293045#!/pages/Kota-Bharu-Malaysia/Topeng-Perak-Unmasked/215868293045

    BalasPadam
  5. http://www.facebook.com/photo_comments.php?aid=165334&id=215868293045#!/pages/Kota-Bharu-Malaysia/Topeng-Perak-Unmasked/215868293045

    BalasPadam
  6. http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Kota-Bharu-Malaysia/Topeng-Perak-Unmasked/215868293045?ref=ts

    BalasPadam
  7. puak bloger celaka@ bloger monkey united @ task force 13@ pas reform @ budak2 bodoh tu tengah terima balasan dari Allah atas kerja2 jahat diaorang sndiri

    konnnya nak menjatuhkan ulama dan menaikkan pemimpin liberal konon.

    dah sekarang korang punya bos sendiri kena tibai ngan abang long korang. padan muka

    selamat bergaduh ye bdak2 bodoh

    pas takde masa nak melayan tu semua. tengah banyak kerja nak perintah malaysia tak lama lagi.

    UG? apa UG? korang tengah terberak kat jalan pon masih nak sibuk psal UG? bodoh punya bloger monkey

    BalasPadam
  8. hai brother!
    guna kepala otak kalau nak tulis, isu UG dan pro Erdogan dah ketinggalan keretapi.
    TGNA dan TGHH adalah dua watak contoh, siapa betul dapat dua pahala, siapa benar dapat satu pahala.
    Timbalan Presiden adalah pembantu presiden, bukan bakal presiden Pas. Siapa pun boleh jadi timbalan presiden, ust. Naza, Husam boleh, Abe Mat Sabu boleh, Nizar perak boleh, siapa lagi .... aku pun boleh. Kira-kira org rapat dengan presiden ... itu hakikat.
    Dulu semasa pertandingan aku sokong dan kempen untuk Ust. Nasa, walaupun hati ku sangat tertarik dgn Abe Mat Sabu, begitu juga Husam, aku kagumi kerana beliau adalah permata ternilai Pas.
    Tapi yang aku benci adalah selepas pertandingan, kenapa pula terbawa-bawa dgn kempen semasa bertanding.
    Harap-harap pertandingan yang akan datang ust Nasa, Husam dan Mat Sabu tak bertanding, kerana kita nak tenguk muka baru baru pula. Pas mesti memberi peluang untuk melatih pimpinannya berjiwa besar menghadapi kekalahan dan rendah diri menerima kemenangan.
    Penulis blog ada hak untuk menulis apa saja yang mereka ingini, dan menyokong siapa sahaja yang mereka suka. Tapi mereka tidak mempunyai hak untuk memaksa orang lain mengikuti mereka dan tunduk kepada mereka.

    BalasPadam
  9. aku cucu mamak kutty yg ori punya4 Mei 2010 pada 4:46 PTG

    kahkahkah...ramai ramai pecacai2 nasa dan si acan dah menyalak tu....sekali buat salah org dah tak percaya lagi.....sebab tindak tanduk masa di takok lama aje....tak nampak pun org yg mcm dah insaf pun....org klu cuba menegakkan kebenaran walau pun tindakan mesyuarat dlm gelap tu satu yg tak boleh di terima....akan tetapi perangai dua ekor ug ni dan penyokong2 nya dan bloger2 upahan nya mcm si firestone ni.....kau cuba yakin kan org pun org dah tak....org tak tentang ulama pas....tapi pengkhianat dari geng2 ug ni mesti kita halau keluar dari pas....SEBAB PAS NI BUKAN MAK BAPAK DIA PUNYA.....MEREKA2 INI PENGKHIANAT

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog