Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 29 Jun 2010

Baju T PAS Reform

Saya tak nak menulis serius dalam isu baju T PAS reform, sekadar mengulas mana-mana yang agak patut. Rasanya dua kali si Aduka Taruna telah minta maaf pasal baju ini kepada pembeli. Dah banyak bulan pasal baju ini  juga tak dapat diselesaikan.

Sudah banyak keringat dan usaha dilakukan untuk buat promosi baju T ini. Wan G adalah manusia paling prihatin pasal baju T, dia cukup bersungguh-sungguh mengalahkan Xenan & Evelyn.

Xenan & Evelyn pun mula malas nak layan si Aduka, hangpa masih lagi jadi tenuk C++??

Urus baju T 'small project' pun budak-budak reform ini tak boleh buat. Bukan sahaja tak boleh buat, kena tipu pula tu! Ada semacam spesis pandai cakap tapi tahi bergelumang di punggung.

Komen TGHH mengalahkan Prof. Aziz Bari. Teori mengalahkan Darwin. Aku ingat kalau si Aduka ini lahir sebelum Darwin sah teori Pulau Cincin & Teori Manusia daripada Beruk sudah pasti si Aduka yang polupor. Apatah lagi Melayu Bangangkan!! Harus dikatakan Melayu berasal daripada Cacing Pintal!!

Hangpa baca apa Aduka Tulis;

Salam semua.


Memula sekali gua mohon maaf kepada semua yang terlibat dalam pembelian baju T PAS Reform. Macam yang gua bagitau ari tu, gua dimaklumkan bahawa kualiti baju out. Dan proses minta ganti rugi sangat merugikan.


Skang ni, menatang yang gua panggil 'block' untuk cetak baju PAS Reform dah siap. Alhamdulillah. So, gua dah boleh cetak untuk ganti baju lu orang. Tapi kat gua takda detail pembeli. Nama, alamat n saiz. Data tu ada kat Ebelin n xenan. Tapi ada beberapa masalah. Nanti takut saiz silap, alamat silap, serba serbi silap. Huhu.


So, gua nak minta pembeli email gua semua (mesti ada dalam arkib email lu orang kan) detail dan bukti bayaran. Email kat gua. adukataruna2008@gmail.com. Gua nak beli baju hitam ikut saiz lu orang, dan start print dalam masa terdekat. Insyaallah.


Gua mohon maaf sangat2.

Seorang minta derma sumbangan melalui Tabung Guaman. Entah kemana duit puluhan ribu ringgit. Senyap sunyi dah jadi Pondan tepi Bangunan PAS Pusat. Hangpa makan duit derma tu, akhirat nanti hangpa jawab sendiri depan Allah.

Seorang buat projek baju T, nak langgar Hadi. Baju T pun tak sampai kepeda pembeli sehingga hari ini.
Nasiblah luncai!!

Saya ingat adalah lebih baik jaga bini, kaitkan baju dan cetak lampin atau bekung reform lagi bagus. Ada juga nanti muktamar akan datang muslimat boleh jual.

Aku berhenti dulu norr!!

8 ulasan:

  1. hahaha .......... buat projek kemeja t pon barai ke? genetik apatu? hihihihi
    lain kali buat projek gentel makjun la, kalu malaih nak gentel Lu kepal2 je makjun tuh hahaha

    BalasPadam
  2. xenan sibuk jual cendawan, aduka akan terus berduka, baru siap block tu, dah lama rasanya siap block ni baru siap, block pakai tempurung kelapa ke cepat punah, baik mintak sedekah macam tulangbesi blogger maknyah dari lombok. hantam puluh ribu.

    BalasPadam
  3. salam

    http://www.rakkayu.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Hoi beruk..! dah x de idea nak menulis ke..? sebok sangat pasal TB & the geng, mana ulasan beruk2 pasal 40 Ulam masuk UMNO..? UMNO tak bagi korang komen pasal parti sendiri ke..?

    ~BatuBabi @ PigStone

    BalasPadam
  5. Ada juga batu babi?
    Bodoh pulak tu.
    Ulama masuk umno? memang nampak jelas.
    Babi dalam pAS macam awak yang perlu dibatukan.

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama dekat atas ni tuanpunya blog ni ke?

    Macam mana kau tahu BatuBabi tu ahli PAS?

    Kompom kau ni BatuApi menyamar tanpa nama.

    BalasPadam
  7. hangin btol...
    cakap macam terror....stakat small project pon xleh handle..
    specis macam penipu..
    blah la luuu...

    BalasPadam
  8. cmk sudah mari..tadak lari juga25 Julai 2010 pada 12:22 PG

    si batuapi sial ni dah hilang lagi....tentu dia pi jumpa harusani.....nak bincang pasal ug le tu....ug tu masih kuat lagi....musibat2 ug tu takkan patah semangat punya.....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog