Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 5 November 2010

Kalau Najib Mati, Adakah Rosmah akan menjadi PM?

Sebelum baca artikel ini, anggapkan tulisan ini adalah 'sinikal humor'. Tidak menjadi suatu asas yang kukuh dalam Islam membenarkan untuk kita mendoakan keburukan kepada orang lain melainkan atas sebab-sebab khusus yang perlukan penjelasan terpirinci, STOP.

Hari ini BERNAMA melaporkan Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak di masukkan ke Hospital Kuala Lumpur setelah beliau mengadu tidak enak diperut. Tan Sri Dr Mohd Ismail Merican, Ketua Pengarah Kesihatan mengesahkan perkara ini. Dalam maklumat lanjut DS Najib di lakukan endoskopi dan ia menunjukkan ulser dan gastritis ringan.

Saya juga ada menerima SMS nakal, bahawa DS Najib dimasukkan ke hospital kerana terkejut bila BM/UMNO memperolehi kemenangan besar di dua pilihan raya kecil. SMS itu juga menambah bukan tak percaya tetapi risau dengan Ku Li.

Walaubagaimana pun saya lebih mempercayai kenyataan Tan Sri Dr Mohd Ismail.

Saya pun tidak ada maklumat berkenaan dukun, bomoh, pawang atau sami digunakan untuk perubatan tambahan, seperti selalunya dilakukan. Sebelum ini isteri DS Najib ada menggunakan daun bomboo diletakkan di bawah tempat tidur Najib!!!

Sepanjang ketiadaan DS Najib, isterinya telah mengambil alih tugas. Contoh semasa lawatan ke hospital dsbnya bagi memenuhi semua jadual tugas DS Najib yang dirancang sebelum ini.

Pernah juga saya terfikir, jika saya sakit dan mendapat MC, saya akan minta isteri saya mengantikan saya untuk datang bekerja bagi memenuhi semua jadual tugas saya sebelum ini.

Semua orang pejabat saya akan mengatakan isteri saya memang hebat, dia adalah "Fisrt Women" (Not Lady)...

Oklah rasa engkau dah faham bertapa bahlolnya sistem negara kita di bawah kepimpinan Najib Tun Abdul Razak!!! (Penamat teori Rahman)

24 ulasan:

  1. Nama engkau pun BATU API!! Memang perangai Abu Jahal!!

    BalasPadam
  2. Rasanya memang Rosmah yang akan jadi PM kalau Najib mati.. pasal orang UMNO mana berani nak melawan cakap Rosmah ni..

    BalasPadam
  3. Syok juga kalau dapat Big Mama jadi PM. Gearbox besar beb... duduk kat belakang pasti terlindung.
    Hahahahahaha 1Malaysia betul bahlol!!!

    BalasPadam
  4. woittt...smd ..abu jahal batu api utk tolak Islam ...batu api yg ni ..adalah batu api nak tolak umno lah ngok....

    kalau bodoh jangan bagi tau orang...

    semua orang islam nak mati dlm Iman...jangan ko berangan nak mati dalam umno pulak....

    aku bukan batu api tau.....aku cuma api api..

    kah kah kah kah kah kah kah ...

    BalasPadam
  5. UMNO boleh buat macam-macam atas bumi Allah ini. Memerintah itu suatu amanah bukan berlindung di sebalik Perjuangan Belum Selesai atau kononnya tak habis-habis nak bela nasib Melayu tapi akhirnya mereka kaya dulu. Tak jadi PM pun dah nampak fiil Rosmah

    BalasPadam
  6. Teori RAHMAN di recycle...Bermula dengan 'R', Rosmah?

    BalasPadam
  7. Assalammualaikum..

    ko rasa post ko ni tersangat lawak ke? kualiti la sikit, orang sakit pun ko buat lawak. Dah takde isu ke? Allah bagi akal suruh guna, bukan bagi kat anjing.

    BalasPadam
  8. Kah kah kah setakat ni je yg termampu dibuat oleh pencacai Pakatan Roket? kah kah kah

    BalasPadam
  9. apa ke bangang sangat batu api ni. otak tarok lutut ka?

    BalasPadam
  10. bodo tak bertempat puak puak pencacai peminat jubur nih...

    BalasPadam
  11. salam.....

    kalaulah polis menjemput kat rumah si BA nie..mau ketak kepala lututnya nie..!

    nasib baik DS najib tak amik port(kerna BA pun
    warga yg disayangi DS)....

    kalau orang lain buat laporan polis..nasib kau lah BA...

    tapi adalah yg ngaku hero jika kena tangkap dan alasan nak lepas diri..ala joke pun tak boleh???

    apa-apapun kita tau niat yg tak baik dalam diri BA nie!!!

    BalasPadam
  12. Salam,
    Orang2 begini lah yang 1 Malaysia terpaksa jaga. Bagi subsidi, bagi kemudahan, bagi pendidikan, dan macam2 lagi.
    Pendokong2 PR ni lebih teruk dari OKU.
    Biarkanlah mereka dalam dunia mereka sendiri.
    Nak letak dalam zoo pun haiwan2 di sana lebih mulia lagi dari PR.

    BalasPadam
  13. patutla diluar sana telalu ramai yg orang yang mendoakan pembangkang akan jadi pembangkang sampai kiamat,sbb memang setakat itu saje yang kau mampu buat...kesiannnn!!!

    BalasPadam
  14. WAH BRAVO LU PUNYA ARTIKEL NI...MALAIKAT KIRI DAN KANAN DAH CATAT...SEMOGA LU MASUK SYURGA...LU BUKAN ALLAH SWA...LU MATI JADI TANAH ..JANAGAN DUK...BEASR KEPALA...NAM PUN BATU API ...MATI....JUMPALAH API NERAKA...TAHNIAH...SELAMAT MASUK NERAKA...COZ LU BANYAK DOSA..KAT ORANG LAIN...

    BalasPadam
  15. tuan punya blog ni aku rasa dah terkeluar drp islam krn membuat fitnah yg begitu teruk. melayu teruk sampai tahap paria ka selama umno memerintah ini, yg teruk ialah org asli gua musang tu yg diperintah pas 20 tahun. kalau umno teruk perintah malaysia sabah dan sarawak tak nak bergabung, KAU SENDIRI PUN TAK KENAL PUN LAPTOP INTERNET INI KRN TAK ADA PELUANG PI SEKOLAH, MEMANG MELAYU ROPA KAU NI TAK PERNAH BERSYUKUR, NAMA JE PARTI ISLAM ----PAS, WALHAL PARTI AJARAN SESAT (PAS)

    BalasPadam
  16. Alo batu api.. Nak tunggu Pok Nik ambil alih PM rasa nya tak sempat dah.. Andaikata Pok nik pergi dulu, bini nya tak lih jadi PM due to tua sangat takut nyayuk macam Pok Nik. Haji Hadi juga tak leh due to penampilan yang tidak terurus utk jadi PM. Andaikata Hj Hadi gi dulu juga, bini bini nya akan berebut jawatan PM, masa tu lah batu api bolih masuk jarum dan isi borang untuk jadi PM.. apa kata batu api pi ambil borang isi dan standby.. tak gitu..

    BalasPadam
  17. Dulu masa aku menulis, barua-barua bodoh daripada geng blogger celaka yang suka mengacau. Hari ini nampak pula puak UMNCO pula yang datang.

    Jiwakita buatlah laporan polis jangan tulis saja. Buktikanlah kejantanan anda. Stupid!!!!


    Yang Tanpa nama, engkau kenal ke syurga neraka? Cakap biarlah nampak siuman sedikit! Kalau merapu macam mabuk todi, lebih baik engkau pi doakan Najib baik cepat sikit!!

    BalasPadam
  18. KALAU YA PUN , JANGAN SAMPAI TAHAP KITA JADI BODOH.
    SEMASA KARPAL SINGH SAKIT,TIADA JUA BLOGGERS YANG MENGATAKAN SUPAYA ANAK BELIAU MENGAMBIL ALIH TUGAS BAPANYA.
    BEGITU JUGA SEMASA NIK AZIZ DEMAM, TIADA JUA BLOGGERS YANG MENGATAKAN SUPAYA NIK AMALINA MENGANTIKAN TEMPAT BELIAU....
    JANGAN TERLALU KEBINGUNGAN........
    ORANG MELAYU ISLAM BANYAK BUDI BAHASA !


    "blogenstarz"

    BalasPadam
  19. "PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis."


    Kita menasihati orang lain seperti itu,namun kita juga yang memulakanya.....

    MENGAPAAAAAAAAAAAAAAAA !!!??????????????

    BalasPadam
  20. Bini Najib Ganti Najib fitnah ke?

    Guna spek baca disini
    http://1.bp.blogspot.com/_AnovcU-a9ZY/TM5TXb-3lMI/AAAAAAAAMDY/esvYqU_Usrg/s320/73641_152963768079816_100000985824082_253522_4339117_n.jpg

    BalasPadam
  21. Mane pulak fitnah. Cume kenyataan BODOH aje

    BalasPadam
  22. mmg bangang la ko ni...buat blog nk bg owang mgutuk ko je...ni la dikatakan pemikiran low standard...bodoh x bertempat..da bodoh nk menulis benda yg merepek lagi...kalau nk cakap psal etika penulisan pn x guna dgn owang bangang mcm lembu...lembu pun tau nk pilih rumput yg hijau ke kering..x slh nk menulis tapi penulisan yg bodo lagi bangang ni mmg menampakkan education background ko mmg sia-sia la..aku rasa bek ko pindah g singapore la..ko nk keadilan kn??ko g keadilan bwh lee kuan yew kt sana..dan lg satu x pyh nk mnasihatkan owg sruh tulis elk2 klu diri sendiri pn mcm lahabau..lahanat..berani krana benar tkut krana slah..

    BalasPadam
  23. setuju sangat dengan viruskuda walaupun saya bukan spesis virus dan kuda..huhuhuhuhu...

    BalasPadam
  24. kau ni ada penyakit hati yang kronik la bro...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog