Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Selasa, 4 Januari 2011

Projek Langgar Hadi Jumaat, 7 Januari 2011, jam 3.00 petang

Saya dengan Aduka Taruna telah bersetuju untuk berdebat pada 30 Januari 2011 8.30 malam di UREKA MSK atas tajuk "Perpecahan akibat UG dari kebodohan Hadi Awang". Tajuk ini saya ingat sepuluh kali tukar kerana Aduka tak buat persiapan.

Lagipun dulu nak berdebat pasal "Sokong UG" dan kebetulan kami berdua tak setuju dengan UG. Mana boleh berdebat.

Tapi sebagai orang tua saya biarkan dia buat pertukaran. Saya harap tajuk ini tak bertukar lagi bila hampir kepada tarikh debat.

Anda boleh baca pengumuman yang sama telah dibuat pada laman Aduka Taruna. (Sila baca di sini)


Ini poster yang kami setuju bersama untuk dipaparkan kepada umum. Debat ini adalah terbuka kepada semua orang dan kami membenarkan rakaman dibuat. Ada semua dijeput hadir.


Sebelum itu kami telah membuat persetujuan bersama, Projek Hadi yang tertangguh begitu lama juga akan dilakukan pada Jumaat ini, 7 Januari 2011 jam 3.00 petang di Masjid Rusila, Marang, Terengganu selepas solat Jumaat.

Setelah mendapat kerjasama yang erat daripada webmaster Songkok Putih, yang juga bersetuju membiayai kehadiran Aduka Taruna dan rombongannya. Oleh kerana Aduka Taruna tiada kemampuan nak membeli  kamera video, Terengganukini sepakat telah bersetuju untuk menghadiahkannya sebuat kamera video Sony versi terkini.

Kami juga bersetuju untuk bekenalan pada program Langgar Hadi ini sebelum debat terbuka diadakan, bagi memastikan kami tak tertanya-tanya masa debat nanti, siapa Batu Api. Adakah dia Suhaimi Embong?

Ini adalah poster Projek Langgar Hadi yang dipersetujui oleh saya dan Aduka Taruna yang akan diletakkan diblog masing-masing.


Kami membuat ikat janji, sekiranya mana-mana pihak di antara kami tidak menepati janji untuk program bersama ini, program ini dikira batal dan kami sanggup menerima celaan.

Sekian.

6 ulasan:

  1. confirm ke hari jumaat ni 3ptg? wa tunggu......huhuhu

    BalasPadam
  2. WAH!!

    Wa kena cuti jumaat ni!
    Wa nak lihat projek langgar
    Banyak tahun sudah tak jadi
    Ini tahun Arimau belum masuk arnab sudah jadi oii
    banyak untung

    BalasPadam
  3. projek yang sudah lama tertangguh ini, projek tiris dalam membentuk tabung derma, berapa ramai yg aduka nk bawak, ssngkokputih suruh eden kutip derma sbb nak biayai kedatangan aduka dan rombongan, sekali dengan penasihat pasreform ke, wartawan agensi fakap pun hadir ke, aku cuma nak kepastian je, senang nak goreng ikang celup tepung dengan nasik kukus, makan ala kadar dah le, malam baru makan lembu. lepas langgar kita gala lak lembu, ba cakap le berapa ore aduka nk bawak senang nak siap makane. hamba kuar dulu nak pi kutip derma jap

    BalasPadam
  4. FZT
    Prjek ini akan jadi. Hanya saya tak sempat berhubung dengan pihak Terengganukini. Jadi video yang disebut dalam artikel di atas adalah dimahsuhkan sebab itu hanya berdasarkan sebembang dalam forum dulu(Saya meohon maaf dan menarik balik macam Penarik Beca menarik balik kenyataannya kepada Ustaz Nasha)

    Rasanya lebih baik kita tunggu respon Aduka

    BalasPadam
  5. Kesian Aduka tak teruna tak boleh dapat bidio baru. Jualan T-shirt tak laku. Dulu derma pun habis...

    BalasPadam
  6. kepana engkau bodoh sangat
    layan aduka

    aku hairan
    sepatutnya lanyet umno untuk pru-13

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog