Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Rabu, 24 Mac 2010

Mesyuarat-mesyuarat tertutup PAS bukan rahsia lagi. Ini buktinya

Hampir tergelak saya melihat bagaimana gelabahnya si munafik dalam PAS (belum lagi saya tulis berkenaan munafik ini, sekadar minta dibahaskan. Bila saya sebut dia munafik, saya akan bertanggungjawab dan akan berhujah), Tulang Besi a.k.a. Abdul Rahman Talib bila saya dedahkan rahsia dirinya.

Baca tulisan baru dia di sini dan saya menulis balik dengan tajuk hampir sama seperti dia tulis. Rasanya sesuai untuk berhujah dengan budak "separa masak" ini.

Maaflah kadang kala saya terpaksa kurang ajar sedikit dengan mereka ini kerana kejahatan mereka ini sudah melampaui batas dan agama.

Berkata Tulang Besi "Berita buruk kepada keseluruhan ahli-ahli PAS seluruh negara. Maklumat keahlian kamu bukan rahsia lagi. "

1. TB mengaku maklumat saya benar. Ini bermakna keahlian tidak aktif dia juga benar dan dia tidak bayar yuran adalah benar. Bila maklumat saya benar, bermakna TB penipu, munafik mengatakan dia bayar yuran. Perkara kecil seperti ini pun dia boleh tipu pembaca. Saya dah sebut dia tak akan boleh menipu dalam setiap perkara.

2. TB tak tahu pun ada sistem yang diguna pakai oleh PAS untuk keahlian PAS disetiap kawasan. Ini bermakna maklumat keahlian PAS setiap individu boleh didapati di kawasan berkenaan. Ini juga menunjukkan penyataan saya bahawa TB ahli PAS tak aktif juga benar.

3. TB menuduh pula "Saya syak Batu Api ni orang yang bekerja dalam Pejabat Agung PAS. Itu sebab dia boleh dapat maklumat rahsia sebegini." (memangpun dia ini kaki tuduh orang. selepas itu minta orang yang dituduh menafikan). Selepas ini setiap orang yang bekerja di Pejabat Agung PAS lelaki dan perempuan, tua dan muda mesti bersumpah bahawa dia bukan BatuApi@Firestone... lucukan!!

4. TB sepatut menuduh semua pekerja pejabat PAS di Kawasan Lembah Pantai yang membocorkan maklumat keahliannya. TB minta dia orang juga bersumpah!!! kahkahkah saki perut saya hari ini.

5. TB sebelum ini mengatakan BatuApi@FireStone adalah Songkok Putih, webmaster TKO. Adakah webmaster TKO bekerja di Pejabat Agung PAS Pusat? Nak tanya sikit TB. Betul ke?? Lucu, mengelirukan dan bodoh. Anda juga akan diperbodohkan oleh si munafik ini.

Sebelum ini TB mendedahkan kononnya Dewan Harian itu ini, Kononnya Masjlis Syura Ulama tidak pernah bermesyuarat dan sebagaimana. Itu bukan rashia parti ke? Bukan berita buruk juga kepada semua ahli PAS seluruh negara? maklumat parti tidak rahsia lagi??

Putar belit TB sedang menjerat diri sendiri dan akhir akan memakan diri. saya pulang paku buah keras ayat yang TB pernah tulis untuk saya;

Ali Imran 3:53:
"..Mereka merancang dan Allah juga merancang, dan Allahlah sebaik-baik perancang"
TB dalam tulisannya tidak menjawabpun kepada dia membelakangi TGNA dan TGHH dalam mengambil sumber. TB tidak menjawab bahawa dia masih berminat untuk jawatan CEO dan berharap jika Dr Hassan Ali ditukar diganti orang lain dia akan pohon balik jawatan itu. Belum sampai lagi saya membongkar masalah kewangan awak menyebabkan awak memerlukan dana. TB jangan "lacur" diri kerana sesuap nasi. Rezeki Allah telah ditetapkan semenjak azali lagi. Bersyukurlah dengan apa yang ada. Orang lain papa kedana pun boleh hidup dan berbakti dengan PAS.


Lihat reaksi si budak separa masak menjawab. tapi sebelum ini pun dia tak akan menjawab sebab dia tak ada fakta dan hujah sekadar menuduh saya ialah Songkok Putih. (dalam hati jika aku SP pun adakah fakta aku jadi salah??) Sekarang Songkok Putih perkerja Pejabat Agung PAS Pusat yang berada di Dungun, Terengganu.. kahkahkah

17 ulasan:

  1. TB sebelum ini mengatakan BatuApi@FireStone adalah Songkok Putih, webmaster TKO.

    Beranikah anda bersumpah menafikannya wahai songkokputih? wahai linuxpro? wahai tok penghulu? wahai hj.azhari?

    bukan semua ahli pemuda pas dungun yg suka kpd kamu.

    tindakan kamu mencemarkan pemuda pas dungun dan nama kpp dungun ustaz nur salam al-hafiz.

    kami kenal kamu wahai sp dan kami akan dedahkan kamu wahai tn haji.

    BalasPadam
  2. Betul betul benar!!
    TB kata (nak menyamar Tanpa Nama pun berapa kali dah beritahu tukarlah IP) semuanya betul dan benar.

    TB macam mana pula dengan
    Ali Zaidan, Penembak Babi, Kayu Kelat, Org Gila dll?? SP juga ke tu?

    Bagaimana dengan Abu Jihad, Keris Emas, CyberTropper dan Ketam Batu dalam TKO?

    BalasPadam
  3. bodo pian kamu nia org nak menjatuhkan umnolah bukan mencacaci sesama sendiri

    BalasPadam
  4. SP, kamu jgn nak babitkan nama "penembak babi" dan "Ali Zaidan" untuk selamatkan diri kamu. Begitu juka dengan ahli TKO lain.

    Walaupun mereka sekepala dengan kamu, tapi kamu sengaja nak berselindung untuk buktikan bahawa kononnya nama-nama kayukelat, orggila, batuapi, vsonic, kk dan lain-lain itu nickname kamu.

    Kamu boleh menipu sesetengah manusia dalam setengah masa, kamu tidak boleh menipu semua manusia dalam semua masa.

    BalasPadam
  5. aku kata...
    korang dua-dua memang x sedar diri... dua-dua tiru perangai umno... elok lah tu.. gaduh sama sendiri... musuh kat luar senang hati sebab x payah susah2 nak serang. ada orang mcm korang ni je dah cukup nak kucar-kacirkan parti. aku syak korang dua nih... baik TB ke... FS/BA ke.... korang dua2 SB UMNO. orang mcm korang ni lah yang menyusahkan parti.

    BalasPadam
  6. mmg boleh cek n sebarkan ke maklumat ni?naya la cikgu2 org pas kalu ada ahli pas cam lu ni.

    hari ni lu wat kat tb..hari esok ntah kt sapa lak lu buat.

    nak tikam org pon lek2 la bro..jgn sampai kacau periuk nasik org

    BalasPadam
  7. Kakakah..Xenan nampak cam takut org dedah dia ahli pas ke tidak. hihi

    BalasPadam
  8. alahai klu nak tahu cikgu2 ahli pas ke idak bukan susah ... apo la ko xenan mcm tak biasa lak duduk dlm m'sia ni... besar punye bende pon bole risik ni kan pula nama2 ahli... bodoh2 fakap ke bodoh tukil itu pon x leh pikir... hehehe

    BalasPadam
  9. Elok la tu...dua2 bodoh dan bangang....gaduh sama sendiri...memang dua2 barua UMNO

    BalasPadam
  10. kalu tak dedah pun org dah tau perangai jahat dia, apa nak heran. baikla didedahkan supaya org lagi tau kejahatan yg boleh merosakkan jemaah.

    BalasPadam
  11. songkokputih memang berperangai macam malaun,
    bangsat. dari dulu aku dah geram dia sebab sentiasa timbulkan masalah kat tko.

    tapi si gila kuasa ni tak tahu malu terhegeh2 masa muktamar pemuda untuk dapatkan balik jawatan webmaster setelah ditinggalkan tko sekian lama untuk dipikul oleh wm lain.

    BalasPadam
  12. mana ada songkok putih mintak jawatan webmaster, sp diamanahkan oleh Pas Dungun, ramai yang setuju dengan sp biasalah, pak lah pun bukan semua suka, zul kulim pun org tak suka, mcm nuar berahim bukan semua org suka, apo le ni. alah batuapi pun kerja kat pejabat setiausaha agung kat dungun, jawatan dia check ahli pas yang tidak bayar yuran, pas nak reject ahli yang tidak bayar yuran keahlian. sebab tu dia tahu. rahsia ahli pas yang bayar yuran selamat apa. tu dikira wala' kepada pas, sebab tu batuapi tidak ambil tindakan pembersihan.

    BalasPadam
  13. Kalau dah yakin sangat batu-api ni Songkok Putih, apa susah, buatlah sumpah laknat. Suruh Tulang Besi jadi tok imam!

    Kamu ni, hujah orang tak jawab, yang di attack ialah identiti.

    Tulang Besi marah Batu-api buka identiti dia, tapi bukan ke dia sendiri dah bagi no. akaun bank dia dekat blog. Kalau orang cerdik, pakai maklumat ini dah tahu banyak maklumat diri.

    Ingat macammana orang boleh trace identiti sebenar Aduka Taruna?

    BalasPadam
  14. ali zaidan pun sp gak, dia keja kat belakang sekolah pak sabah, cuma sp ni pelik sikit, dia tak suka check ic orang, tb suka ali zaidan@sp ni, sp yang lain tu tb tak berapa suka sangat terutama sp batuapi, panas dia membakar sangat tak sempat nak selak kain nak lari dah terbakar

    BalasPadam
  15. kpd tb, xenan dan yg sepuak dgn nya. memang pun umno ada senarai. semua yg keja gomen, keja kilang suma ada kat dalam file dia. ni mesti tak penah pegi mesyuarat. nak jadi ceo akta pertubuhan pun tak tau ka?

    BalasPadam
  16. songkokputih

    kami ahli pemuda pas dungun pun dah meluat dengan kamu.

    kamu rosakkan imej jemaah pemuda pas dungun.

    tko dan blog2 celaka menjadi kuda tunggangan kamu untuk memuaskan nafsu syaitan kamu untuk menyerang org lain yang tak sependpat dgn kamu.

    BalasPadam
  17. astaghfirullah,untuk kali pertama saya melayari blog ini saya ingin memberikan pandangan ikhlas. Saya merasakan banyak bahasa-bahasa yang digunakan dalam komentar saudara-saudara semua telah jauh daripada landasan akhlak Islam. Islam tidak mengajar seorang muslim berbahasa kotor, kasar dan jijik seumpama ini

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog