Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 25 Disember 2009

Meminta penambahan kerusi parlimen "Melayu". Gila ke?

Ada penulis blog menulis kenyataan ini "Penambahan kerusi di kawasan yang "Melayu" melalui SPR adalah satu agenda politik UMNO sekian lama, kini Presiden PAS pula yang memperjuangkannya yang setentunya disukai oleh UMNO."
Penulis ini menulis lagi dengan kenyataan ini "Meminta penambahan kerusi parlimen "Melayu" yang lebih banyak bererti meminta kerusi untuk UMNO lebih banyak. Kerja gila!"

Bangang juga penulis ini. Bila UMNO menambah kerusi di kawasan Melayu? Bukti-bukti?? Ini dikatakan pemikiran bodoh kerana kurang pengetahuan.

UMNO dari dulu kini dan selamanya tidak menambah kerusi dikawasan Melayu. Negeri-negeri Melayu semua kerusinya sedikit. Eh bodoh betul penulis ini!!

Memperjuangan Melayu yang ditindas bukan perjuangan Islam ke? Ini mesti mengaji kita tak lengkap! Berguru dengan bukan ulama. Bodoh-bodoh!!!

Keadilan ialah memberikan hak kepada semua yang berhak. Jika Melayu yang kurang kerusi akibat pembahagian sempanan yang tidak adil oleh UMNO/BN maka itu adalah perjuangan berdasarkan saranan Islam.

Lagi bodoh pemikiran ini, termasuk pengulas-pengulas di blog ini kerana tidak mergerti taburan penduduk di negeri-negeri tersebut. Tidak faham persempanan, tidak faham kenapa sempanan dearah dan sempanan pilihan raya berbeza.

Melayu melayu Melayu Melayu adakah aku UG kerana Melayu. Macam mana aku nak jadi Cina. Tolonglah aku !!!

Cina boleh masuk Melayu dengan bersunat!
Aku nak masuk Cina, adakah aku perlu buat pembedahan??

MESTI Zaid Ibrahim penyokong kuat UG.

Bodohnya pemikiran penulis blog ini!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog