Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 17 April 2010

PAS Reform yang tak berkualiti

Terbaca artikel Aduka Taruna bertajuk Kelantan vs N9 dan T shirt PAS Reform. Gua bukan nak perli lu, Ghua tahu lu dalam keadaan susah sekarang. Gua simpati bhai.

Tapi pasal PAS Reform ghua dengan lu memang tak akan bertemu. Ghua tak berkenaan langsung.

Ghua sayang sama lu, lu bagus. Wan Ji (yang call lu, cakap ana enta) kata Zaid Ibrahim semacam Saidina Omar, dulu zalim sebelum Islam tapi hebat. Betulkan Wan Ji? Ghua rasa lu dengan Xenan macam Ali, kalau tak macam Hamzah.

Baju PAS Reform gua rasa adalah lebih baik lu buat alas kaki, kalau bendera UMNO di kelete tempat isteri lu sekarang ini orang PAS buat "kain basahan" untuk mandi di perigi (telaga kata orang kelete) atau di sungai.

Oh ya, terbaca juga SP dah jumpa Hadi, nanti bolehlah ghua ikut lu sama langar hadi. Wah hebat nanti, siaran langsung TVPAS. Harakahdaily bersama wartawan tersohor Zainulfaqar akan membuat lintas langsung. Glomournya kita masa itu.

Tak terbayang gua!!

6 ulasan:

  1. tempur di alam siber17 April 2010 pada 9:29 PTG

    serangan demi serangan dari batuapi pada blog2 geng pas reform....tapi gua tengok lu geng2 pas reform tak ambil kesah dgn batuapi ni....gua ingat lu org geng pas reform mesti dah kenal ini batu api...atau lu org memang tak kenal langsong dgn batuapi ni...sekarang gua dah kenal dan tahu asal usul batuapi ni....ok le nanti lagi sekali gua komen gua akan bagi tahu lu org semua sape dia batu api ni....kakahkahkohkohkoh....lu org klu nak tahu ...nanti gua bagi tahu...lu org tunggu ye

    BalasPadam
  2. glamour le batuapi dengan adukatarakguna wakaaka, aku siap dah camera dah full loaded recharge, tak cukup bateri tu aku ada spare bateri lori balak punya, jangan jadi fru dulu dah le nak langgar hadi, tengah jalan kena langgar dengan trak air batu, kiok ctu je, dah ada org kenal batuapi rupanya, menarik menanti sambungan

    BalasPadam
  3. budak2 celaka dalam pas reform bukan tak amik kisah

    tapi tak tau nak jawab apa

    BalasPadam
  4. budak2 ni cam tak tahu hukum halal haram langsung dlm Islam, belajar dane tahu jual barang yg tiada lagi, sah ke jual beli, yg buat iklan siap letak gambar tu apa cerita, nak tipu org lah tu.. ngaji dgn wan ji kot..

    BalasPadam
  5. rupanya ni semua geng hadi-mustapa ali bangsat...

    hoi, ceramah pas dari kumpulan UG dah tak laku kat hulu selangor. tak perasan ke?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog