Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Isnin, 5 April 2010

Pasal Xenan, pelukis logo PAS Reform

Hari ini saya nak tulis santai-santai aje. Kalau nak bersantai, nak berhibur pi lawat laman geng PAS Reform. Joke sakang!! Tulisannya boleh dikategorikan lawok 18SX. Bahasanya mak datuk mengalahkan bahasa "lembu berlaga"

Xenan ini, ada member cakap cikgu. Tapi saya cakap betul-betul memang saya tak kenal dia. Tak pernah jumpa dan tak pernah bercakap. Tahu pun ada orang kata dia yang buat logo PAS Reform. Dia haramkan mana-mana blogger yang letak logo PAS Reform kalau mempertahankan batang tubuh pimpinan PAS. Ini saya setuju.

Saya sebenarnya menulis pasal Xenan bukan apa, hanya nak komen artikel dia pasal Ajaran Asabiah Haram Jadah Tranungkita aka PAS.

Tak faham konsep pengendalian TKO, pasal itu Xenan jadi sempit pemikirannya. Kalau TKO siar artikel saya terus dikatakan saya Songkok Putih. Adakah TKO siar atikel Aduka, TKO dikatakan Aduka? TKO tu kan portal. Portal Xenan. U kena reform diri U dulu baru U boleh cakap pasal reform untuk orang lain. Penulisan di TKO bukan semesti pendapat pengendali laman.

Stupid betul U, bagaimana U boleh didik anak bangsa untuk menjadi Bangsa Merdeka?

Xenan sebenar saya dah tunggu SP komen pasal artikel U, tapi nampaknya SP diam aje. Aku pun sama juga dengan SP, bagi membuktikan kata-kata orang yang buat tuduhan aku ini SP aku tolong jawab bagi TKO. Aku rasa U mesti setuju.

Xenan, TKO portal tulisan yang disiarkan tidak semesti melambangan pendapat TKO. Kalau ini pun U tak faham baik U jadi tukang sapu sekolah daripada U berblog!!

Aku sertakan satu lagu untuk U hayati, mudah-mudahan U dapat idea untuk hentam sama gua!

REVOLUSI MENTAL

Hey kalian semua
di kota dan di desa
inginkan perubahan
fahamilah semua
Hey kalian semua
di atas dan di bawah
inginkan perubahan
mengertilah semua
kami inginkan revolusi mental
kami inginkan revolusi mental
kami inginkan revolusi mental
kamu ingin menukarnya tapi masih lagi ragu
kamu ingin mengubahnya tapi tak tahu dan tak bisa
kamu perlukan revolusi mental
kamu perlukan revolusi mental
kamu perlukan revolusi mental


* Kalau hangpa tak faham lirik lagu ini, email sahaja kepada aku, jangan malu.

Pasal PAS Reform tu, bagi aku PAS Reform yang U buat sama dengan Islam Hadhari yang Pak Lah buat. Nak baiki Islam... Nak baiki PAS? Diri sendiri pun masih buta soal penulisan, forum, pendapat dan perbincangan di portal atau laman web. Buka fikiran pasal ini, reformlah dirimu!

2 ulasan:

  1. hahaha ciTGu art la kut , ateih sket drp pelukis grapik genetik cerdik muahahaha
    kesian anak murid dpt ciTGu yg berbahse cam Lembu Berlaga...huhuhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog