Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 3 April 2010

Siapa pembocor rahsia PAS?

Apabila saya mendedahkan maklumat bahawa Tulang Besi @ Abdul Rahman Talib tidak membayar yuran keahlian yang hanya RM3 setahun. Bukan sekali malah dah banyak tahun menyebabkan status keahliannya dikategorikan sebagai ahli tidak aktif, TB begitu marahkan saya.

Pembohong akan tidak lari daripada tabiatnya untuk terus berbohong; Anjing kalau dah makan tahi; tak dapat tahi baunya sudah cukup.

Saya dikatakan sebagai bahaya kerana mempunyai maklumat rahsia PAS sehingga satu tindakan perlu diambil kepada saya. Pelbagai tuduhan bodoh sebagaimana TB mereka-mereka cerita untuk burukkan Dr Hassan Ali dan Ustaz Nasharuddin juga direka untuk menunjukkan saya di bahaya. Saya di tuduh sebagai Songkok Putih, Selepas itu saya dituduh kerja di Pejabat Agung PAS. Saya juga disebut sebagai Haji Azhari (entah siapapun aku sampai hari ini belum kenal mamat ini). Saya juga di tuduh meor sebelum Ali zaidan dituduh dengan perkara yang sama. (baca di sini http://ali-zaidan.blogspot.com/2010/03/ali-zaidan-pula-cabar-tulang-besi.html)


Kadang kala saya fikir TB ini mungkin ada masalah mental (minor mental psikologist). Kalau tak takkan fikirannya boleh berubah-ubah dengan cepat. Tapi malangnya ada yang memperkudakan dia untuk menjadi "batu" lastik.

Suka saya bawa kepada pembaca beberapa petikan untuk mengetahui siapa sebenarnya yang membocorkan maklumat PAS.

1. Songkok Putih, webmaster TKO sebelum ini, saya dah menyatakan mempunyai maklumat dan beliau mendedahkan secara halus maklumat ini dalam tulisannya dahulu tapi entah kenapa tulisannya terhenti tanpa sebarang penjelasan. Tulisan SP yang dirujuk;

(Baca di sini nak tahu lebih detail apa yang ditulis oleh SP http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=1457&mode=&order=0&thold=0)

2. Betul ke? Awak telah berjumpa dengan YB Husam Musa dan YB Dr Syed Azman di Mekah beberapa hari lalu? Selain daripada anda berjumpa dengan Dr Hassan Ali secara tak sengaja.



3. Adakah perjumpaan ini berkaitan maklumat mengenai Majlis Syura PAS Pusat dan awak ada menulis artikel berkaitannya?

Saya membuat kesimpulan maklumat Majlis Syura PAS tak pernah mesyuarat, TGNA tak pernah buat mesyuarat yang kini diakui oleh TGNA sendiri telah dibocorkan kepada TB. TB guna maklumat ini serang beberapa orang pasal UG. Kenapa dikaitan dengan UG tanya TB.

2. Ingat kumpulan Task Force 13. Ketuanya ialah Kickdefella, Penarik Beca dan Tulang Besi kemudian diaktifkan oleh zainulfaqar dan wan ji. Topeng Perak (Kata ali bagan ini gambar TP. Tapi aku gelak juga kawan aduka yang bakar gambar Dr Hassan Ali ini disangkanya oleh SP adalah Aduka. Ini dah boleh tahu siapa aku dan siapa SP. Aduka boleh mengesahkan maklumat ini) pun adalah penggeraknya juga. Topeng Perak (Perisik Rakyat) ada menulis di sini.

Baca tulisan Kickdefella terbaru Celako, Celako, Celako (http://kickdefella.wordpress.com/2010/04/03/celako-celako-celako/)

Maklumat Post-Mortem PAS Kelantan boleh berada di tangan bukan ahli PAS. Dahlah bukan ahli PAS sebelum ini ahli UMNO.

Anda yang aktif PAS belum tentu boleh membaca Post-Mortem ini, bukan sahaja baca tapi pegang pun belum tentu. Kenapa berada di tangan Kickdefella?

Kickdefella, Penarik Beca, Tulang Besi, Zainulfaqar, Wan Ji AlBakistani, Topeng Perak (Perisik Rakyat) boleh menjawab dan mengetahuinya. (6 daripada 13... yang lain hang cari sendiri takkan aku nak dedah semuanya, pandai-pandai fikir!)

Post-Mortem Pilihan Raya?
Fikirlah kalau kita nak berfikir.
Itulah strategi PAS...
Tapi sudah ada ditangan musuh.
PAS Kelantan patut dihadapkan kepada Lembaga Disiplin PAS.

Pengkhinat parti sedang berligar dalam parti. benarlah ayat al Quran



“Janganlah kamu terpengaruh dengan golongan pengkhianat tersebut yang selalu bersumpah dan hina sikap dan amalannya, lagi yang selalu mencela dan menyebarkan fitnah untuk perpecahan (umat) menolak segala kebajikan (dan kemajuan orang), mereka yang melampau dan menentang (ajaran agama) dan melakukan dosa.” Surah al-Qalam



Dan renungilah sabda Rasulullah s.a.w.


Dari Abu Hurairah r.a bahawa Rasulullah S.a.w bersabda: “Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh tipu-daya. Ketika itu golongan benar dikatakankan pembohong dan golongan pembohong dikatakan benar. Orang yang khianat dipercayai dan orang-orang yang benar dikhianati dan para ruwaibidhah akan menjadi jurucakapnya”. Sahabat bertanya: Siapa itu ruwaibidhah? Sabda Baginda: “Orang yang bodoh dalam urusan orang-ramai”

4 ulasan:

  1. banyak sgt rahsia pas terdedah kepada kumpulan blogger, sebab tu topeng perak balik kelantan, nak menguruskan sesuatu rupanya, kalau kicker yang mempunyainya, bermakna ada pemimpin pas yang bersamanya. kicker tak bersendiri dalam hal ini, ada tangan lain yang memainkan kicker, pembocoran rahsia makin serius sekrang, sebab itu taskforce13 makin galak menyalak yalak sekarang. ada tukang beri makan rupanya.

    BalasPadam
  2. nampaknya masih byk lagi simpanan rahsia PAS berada dlm tangan blogger2 celaka ni, siapakah musuh dlm selimut itu? jeng jeng..teka dulu nanti batuapi@firestone jwb kalu salah ..huhuhuhu

    BalasPadam
  3. dah lama jugak surf masuk blog azidi ni. samada dia memang dah jadi celaka atau ada org lain yg manage blog dia, sbb style dia dah berubah selepas lama ghaib dulu.
    apa pun, bab surat derma ke pasti tu, baik dia masuk sekolah semula belajar bahasa melayu sbb lain yg org tulis lain yg dia faham. dah khatam bahasa melayu, pergi pulak belajar tax accounting sikit supaya paham pasal apa surat derma tu keluar

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog