Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Sabtu, 10 April 2010

Tulang Besi cuba mengalih isu sebenar

Terbaca tulisan penuh emosi (mungkin letih berSMS dengan Cikgu Pa agaknya!) oleh seorang penulis bernama Tulang Besi @ Seluaq Dalam menghentam seorang blogger. Artikel ini boleh dibaca di sini dengan tajuk Siri Menjawab Tomahan Bodoh: "USRAH BARBICAN"

Tulang Besi @ Seluaq Dalam tak payah besar-besarkan isu Usrah Barbican. Usrah Barbican boleh dibuat ditempat yang tertutup. Pesan sahaja Barbican dan Nasi Arab bungkus lagi mudah. Lagi mudah misalnya Wan Jo, pemandu Exco akan datang ambil dia di rumahnya untuk buat Usrah dengan Exco bagi membincangkan bagaimana maklumat dan strategi menaik dan menurunkan imej kepimpinan. (Jangan cabar saya dedah, nanti saya akan sebut nama Exco berkenaan, siapa pemandu yang diarah akan pi ambil Wan Jo dan di mana dia bertemu - ada beberapa tempat. Saya dinasihati kawan jangan dedah aib seseorang melainkan memberikan keinsafan akan tugas sebenar sebagai daie)

Wan Jo mengamuk sakan di Pejabat Agung, habis semua dibamboonya!! Takkan kerana marahkan perkara ini, nama Suhaimi yang tak tahu langsung pasal keahlian PAS diberikan kepada Tulang Besi @ Seluaq Dalam?

Tulang besi @ Seluaq Dalam sepatutnya menjawab dulu pertanyaan saya, jangan alih isu dengan isu Usrah Barbican. Baca artikel tulisan ini "BEER HALAL ATAU ARAK TANPA ALKOHOL" fahamlah TB akan isu Barbican. Takkan nak tipu pembaca lagi? Zaman sekarang orang tak bodoh!!

Isu yang patut dijawab oleh TB

1. Bila anda bayar yuran terakhir keahlian PAS? Jika tiada resit untuk di scan untuk ditunjukkan sebut sahaja anda bayar dimana?

2. Anda berSMS dengan Cikgu Pa.

3. Kenapa anda puji Cikgu Pa, Anda minta maaf dan menuduh orang lain menjatuhkan aib Cikgu Pa sedangkan sebelum ini anda mengkritik Cikgu Pa lebih daripada yang lain.

Jawab tiga ini dulu, baru anda boleh menulis yang lain. Jangan nak berbelit-belit. Malu anda nanti. Satu lagi seluaq dalam akan diletakkan di kepala anda untuk menaikkan pangkat anda dua calit!!

4 ulasan:

  1. Muhammafd Al Fateh ada menulis Kickdefella & Wan Joe nyanyi lagu kita serupa...

    http://setelah.blogspot.com/2010/04/kickdefella-wan-joe-nyanyi-lagu-kita.html

    Rasa macam ada persamaan aje

    BalasPadam
  2. aiseyman nampaknya pasreform@taskforce13 mati mati mempertahankan usrah barbican, sampaike tahap mahagaru kena turun sendiri mempertahankan usrah barbican, tepat tembakan penembakbabi. mana pengikutnya dah habis peluru ke, kena serang sikit dah meraung raung, apo punya olang ini,

    BalasPadam
  3. Disebabkan penulisan TB dah jadi sangat berbelit2 & putar belit berbelit2, disokong tambah pangkat calit lagi jadi tiga calit dengan sekadar segera! yeh..yeh..yeh..

    BalasPadam
  4. kan ke masuk pas bayar yuran rm 100 sekali seumur hidup?? (aku x tau, aku bukan ahli pas tp tu apa yg org kata)

    p/s: bila ko kata 'yuran terakhir' mcm byk kali lak kena bayar..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog