Pembela Kebenaran

PERHATIAN: Kepada pelawat blog yang membuat komen @ membuat shotbox di chat, minta tolong berhati-hati dengan komen. Walaupun kita tak sesuka kepada seseorang jangan sampai kita melampaui batas dengan rekaan cerita kerana setiap inci tulisan kita akan dihitung oleh Allah s.w.t. dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan apa yang kita tulis.

MAKLUMAN: Jika hangpa nak ambil mana-mana artikel, ambil ajelah. Di internet kira 'public'. Hangpa nak bagi kreadit atau tidak terpulanglah hangpa boleh buat keputusan sendiri. Saya tak kisah....
| Home |    
BatuApi @ FireStone,
Shadow of Death
batuapi.firestone@gmail.com
http://batuapi-firestone.blogspot.com

BatuApi @ FireStone FB

Jumaat, 18 Jun 2010

Zahrain pernah minta pasir, Tulang Besi pernah minta CEO

Zahrain, Ahli Parlimen Bayan Baru, menyebut di Parlimen kononnya Anwar mahu memecat Elizabeth Wong. Namun, tahukah anda, Zahrain yang sama pernah berjumpa Tan Sri Khalid untuk meminta kontrak pasir dari KSSB?

Abdul Rahman Talib @ Sluaq Dalam yang telah membuat aduan kononnya wujud pelanggaran parti kepada Dr Hassan Ali. Namun tahukah anda, Abdul Rahman Sluaq Dalam @ Tulang Besi ini pernah berjumpa Dr Hassan Ali memohon jawatan CEO satu syarikat anak negeri Selangor??

Apa beza Rahman Talib @ Tulang Besi dengan Zahrain?

Nasib baik Raman Sluaq Dalam @ Tulang Besi ini bukan Ahli Parlimen, jika tidak pasrti kita akan dikejutkan dengan lompat parti sama kerana habuan dunia demi memenuhi perut yang makin membesar.

Jangan kita mudah terpangaruh dengan penulisan Blogger Luncai seperti yang disebut oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz dan Tuan Guru Haji ABdul Hadi Awang dalam muktamar baru-baru ini.

Tuduhan kepada Dr Hassan Ali dan Ustaz Nasarudin Mat Isa sekadar tuduhan pada perjumpaan dengan blogger. Jika tiada perjumpaan ini, apakah akan wujud tuduhan? Mana tuduhan sebelum ini yang kecam menyerang? Semuanya otai manusia kemaruk nak jadi CEO.

Akhirnya dia menjadi penyebar fitnah untuk melaga-laga PAS. Entah-entah ada "APCO" yang sponser dibelakang?

Dah hampir kepada pilihan raya ke-13 kaki mengampu dan menafik dalam parti akan bersama dan cuba merapati pimpinan. Awas si luncai..

4 ulasan:

  1. ha ha zahrain tengok muka dah tahu siapa mahkluk ini? ALLAH dah turunkan dan tunjukan kpd rakyat balasan kpd mangkuk ini dgn mencacai dan tuduhan2 yg main2 utk menutup kemaluan besar yg telah gerombolan bebas ini telah lakukan..InsSYALLAH ada lagi nanati..kita tunggu saja... kena serang jantung" Jam" dan terlantar dng mulut berbau atas kerja2 sonsang team ini.

    BalasPadam
  2. cucu mamak kutty19 Jun 2010 10:02 PTG

    kalau kau fitnah kat tulang besi apco yg sponser....klu kau mungkin apcoumno yg sponser....si nasa dan si hasan kan geng baik dgn umno...apco tu kawan umno....agak2 hari tu kau hilang....tentu kau pi kursus perang saraf dgn apcoumno le tu....kahkahkah...batuapiapcoumno.blogspot.company ....kahkahkah.....batuapi penyambung perjuangan ug di alam siber.....

    BalasPadam
  3. cucu kira ini tak ada idea nak berhujahlah?
    tak apa, maki pun kira hujah.
    Datanglah maki sekurang-kurang boleh sejuk kepala hang!

    BalasPadam
  4. memang betoi....sekarang ni ramai dan ujudnya pemimpin2 pas yang gila kuasa dan harta....dah nak jadi mcm perangai umno dah la ni perangai orang pas......kpd pemimpin2 tolongh la perati perangai tali baruyt umno yg dah bersepah dalam pas memegang jawatan penting dlm parti....jgn dok nampak serban dikepala tu baguih....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Video Malaysiakini.com

Komentar Blog